kapitalisten Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Björnsson på topp er jo faktisk et lag for publikum. men vi ender vel opp med Demba. Blir flau av å tenke på det. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3777890.eceJeg synes det er en litt merkelig avgjørelse. Han skal da hele tiden prøve å spille med det beste mannskapet (om det ikke er snakk om å spare på spillere eller lignende). Jeg håper nesten at han ikke lykkes med å bruke et lag som ville falle i smak hos 'oss supportere'. Akkurat dette med at taktikken legges opp for publikum stusset jeg også litt på, skal innrømme det. Regner da med at taktikken blir lagt opp mtp seier i hver kamp, og oppnår vi det blir supporterne storfornøyde. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Der har du problemet med publikum, dem er aldri enig. Jeg ser mye av de samme "kvalitetene" i Björnsson (tøddel-o denne gang..) som jeg så i Big Mac. Begge er høy, begge mangler teknikk og ingen av dem har noen gang tatt et lurt løp som spiss. Antar det med å "legge taktikken opp etter publikum" vil si færre lange baller på en høy ubrukelig spiss, og mer overlapp på kant (som vi gjorde i hele fjor!) Endret 10. september 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Kenneth Udjus Bjørn Dahl, Olafur Örn Bjarnasson, Kristjan Örn Sigurdsson, Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli, Gylfi Einarsson/Hassan El Fakiri, Tijan Jaiteh, Petter Vaagan Moen Erik Huseklepp, Armann Björnsson Endret 13. september 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hmm, frykter det kan bli mye sjanser, men lite mål med det laget. Husklepp er lynrask og har bra teknikk, men kan ikke avslutte dessverre. Björnsson kan avslutte, men han kan ikke noe annet. Skulle ønske Demba spilte istedet for han. Men vi får krysse fingrene for at vingspillet funker i morgen, da blir det nok en underholdende kamp. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ludde er nok en gang vraket.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Demba er endelig vraket.. Lenke til kommentar
kash Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Demba er endelig vraket.. Han er skadet. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det er så nærme vraket man kommer med den mannen, så det legger ingen demper på min begeistring! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Demba tilføyer ikke Brann noe som helst, så jeg ser det bare som bra at noen andre får prøve seg. I dette tilfellet Björnsson - kanskje han kan utrette noe. Nei, jeg ser fram til morgendagen, dog frykter jeg et tap for siddisene. Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Björnsson kan avslutte, men han kan ikke noe annet. Bjørnsson kan da ikke avslutte. Han kan heade brukbart og han kan løpe. That's it. En skam at han starter for Brann, som har målsetning om å være i toppen. Forresten bør Austin starte, hvis ikke skjønner jeg ikke hva Mjelde tenker på. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Austin er tydligvis sliten... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Har nå sett Björnsson ha noen tunge og gode skudd jeg. Problemet er jo at han aldri kommer til avslutninger, han er rett og slett ikke i nærheten av Tippeliga-nivå ferdighetsmessig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Der scoret Olofin for Stoke, sitt første mål. Herlig. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 I et sånt oppgjør burde det jo vært fullsatt, hvor er alle sammen? Har medgangssupporterne vært på vg.no og glodd på tabellen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Hvor alle sammen er? Ser du kampen..? Det er bortimot fullsatt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 I et sånt oppgjør burde det jo vært fullsatt, hvor er alle sammen? Har medgangssupporterne vært på vg.no og glodd på tabellen? I følge Speaker på stadion var det 17200, selvom det så ut som det var litt mindre. Er ikke så veldig mye å klage over. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 I et sånt oppgjør burde det jo vært fullsatt, hvor er alle sammen? Har medgangssupporterne vært på vg.no og glodd på tabellen? I følge Speaker på stadion var det 17200, selvom det så ut som det var litt mindre. Er ikke så veldig mye å klage over. Det er det ikke, men han har et poeng. I fjor gråt man for å få billetter, spesielt til de siste kampene. I år er det mindre som gidder, selv mot Viking som pleier å trekke bra med folk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Jaja. Nedturen fortsetter. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. september 2008 Rapporter Del Skrevet 14. september 2008 Sett værre nedturer. Feks Rosenborgs totale kollaps i 2 omgang mot FFK selv om de (RBK) var en spiller mer på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå