kash Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Om jeg ikke tar helt feil hadde Stoke en avtale om å kjøpe han for 12 mill. Det er jo et tilbud vi kan matche, men spørsmålet er vel hva som skjer med Stoke. De er jo ikke akkurat levnet noe håp i det gode selskap, og da må de sette tæring etter næring dersom de rykker ned... Uansett så håper jeg at han kan tilføre noe vi har manglet, og da tenker jeg spesielt ift Bakke/ Fakiri. Jaiteh er en mann for fremtiden, og en som setter klubben Brann høyt, så jeg håper virkelig at det ikke går ut over ham! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Leste forøvrig et sted at Austin var en spiller som Per Ove Ludviksen har funnet. Hvor lang tid tar det før Brann skønner at POL er en mann de må ansette til å avlaste RBH med uviktige ting som speiding og innkjøp av spillere.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Dette nye "kluthue" til Brann fremstår som en klovn. Kjekt det. Endret 6. september 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Om det er RBH du sikter til, så antar jeg han har andre oppgaver enn å finne spillere også. Jeg håper og tror han utfører disse oppgavene eksemplarisk. Jeg husker det var mye oppstyr når Brann ansatte mannen, jeg antar derfor han er en dyktig person. Problemet, eller poenget om du vil, er at Per-Ove tydeligvis har litt bedre oversikt over markedet og hvilke spillere som vil styrke Brann.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tenker selvsagt på nyervervelsen fra Bærum. Basert på dagens artikkel i BT. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Fint om du kan forklare hvilke av utsagnene som er klovnete? Og Bjørnar har aldri vært fra Bærum, født og oppvokst på Rødtvet i groruddalen - oslo øst. Ikke akkurat Bærum.... Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Ja, IKKE kødd med kompisen til Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Og så har du ikke sagt noe her? Vi har jo vært sulteforet på rykter om nye spillere mann Altså, jeg kan jo ikke drive å lekke ting heller . Sånt går ikke . Ja, IKKE kødd med kompisen til Alastor Hahaha, altså, man må gjerne kritisere folk fordi man ikke liker stilen osv, men ha iallefall fakta klart...anyway, er noen år siden jeg hadde særlig kontakt med Bjørnar, siste var vel stort sett når vi spillte sammen på Grei Junior + Idrettslinja på Bjerke. Ikke at jeg var på noe særlig nivå... Endret 6. september 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Leste forøvrig et sted at Austin var en spiller som Per Ove Ludviksen har funnet. Hvor lang tid tar det før Brann skønner at POL er en mann de må ansette til å avlaste RBH med uviktige ting som speiding og innkjøp av spillere.. Nå har det seg jo sånn at grunnen til at POL ikke lenger er vår sportsdirektør er fordi han ville ha bort Mjelde. han gikk, ihvertfall offisielt, frivillig fra stillingen. Det er ikke sikkert det er Brann det står på i denne saken. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Demba scoret to for landslaget. Kanskje Brann burde legge litt om på spillestilen og bedre fått brukt det de har. 4-5-1 kunne vært en ide. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Signalene fra Mjelde går vel i den retningen. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Nå skal det vel sies at jeg sikkert også kunne puttet to mot Liberia, men er forsåvidt enig i at vi må forandre spillestilen. Må være mulig å finne noe som gjør at vi får brukt både Demba og Ludvigsen ordentlig. Sånn vi har sett ut hittil har alltid den ene av dem bare vært i veien... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Guntveit hadde vel scoret 4-5 mot Liberia, ingen grunn til å legge opp taktikken etter Nyren. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Guntveit hadde kommet halveis over banen før han ville ha falt om for så å dø av utmattelse. Enten det eller han ville ha bomma så grovt på ballen at den hadde tatt en U sving og duppet forbi en opdal som bar knærene til en 90åring. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Bra vi i alle fall har humøret i behold folkens Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kan Austin spille UEFA-cup eller kom han for seint inn i bildet mhp påmelding osv.? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Tror vinduet der ikke gikk ut før overgangsvinduet, så jeg tror han er spilleberettiget. Problemet er vel heller at han er på landslagssamling i denne perioden der det hadde vært perfekt om han fikk trent med laget. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Kan Austin spille UEFA-cup eller kom han for seint inn i bildet mhp påmelding osv.? Han kan spille ja. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Ok, takk for svar begge 2. Vet dere om noe sted det står reglene rundt dette? Ser ut som jeg fant der her: http://www.uefa.com/multimediafiles/downlo...70_download.pdf på side 30 under 17.13 Endret 8. september 2008 av Ekko Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Har dere kjøpt biletter til Deportivo kampen da? Tenkte jeg skulle betale mine i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå