deer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Prøvde Viasat On Demand greia... bare hakking, wmplayer-crash og styr. Betalte, for så plutselig å få beskjed om å måtte betale på nytt. Har brukt både TV2 fotball og NRK webtv uten problemer på denne pcen og linja. Sendt krav om refusjon. Aftenposten skriver forresten at Demba er dritsliten og bare roter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heia Brann. Forsvarspill i verdensklasse!!! Kan eg si latterlig nå????????? Eller er det noen som skal komme å forsvare dette også??? Fy ********** LATTERLIG BRANN!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Aaah, det er så deilig. Tenker det var godt for Sigurdsson også. ^^ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så kom det en tabbe til... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ja, da ble det tabbenes aften for Brann da. Igjen....tragiskt...... Eg ler..eg ler av Brann...... "proffe" spillere som driter seg så jævlig ut gang på gang. Er helt utrolig at det går ann.....!!!!!!!!!! Endret 27. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Grei kamp, UTENOM TABBENE. Denne kampen kunne blitt gøy om vi hadde Helstad på topp, men med en LAT demba og en TØMMERSTOK av en Karadas, så er det ikke lett. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 1 mål og 2 målgivende i CL-kvalikk, det er ganske bra siggy Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hahaha, det er stygt å le, men når Sigursson og Opdal oppfører seg som dum og dummere, kan ikke dette gå veien. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er 2x Siggytabber her, Opdal kan ikke gjøre så mye når siggy blir lest som en åpen bok, du ser lang vei at han skal heade tilbake. På den første, haha, da skulle han bare spilt ballen til opdal eller langt vekk, ikke stoppe og se bak seg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tok meg faktisk i å heie på Brann i dag. Tragikomiske tabber ødela dessverre for 100 millioner kroner og minst 6 sikrede kamper mot verdens største lag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Veldig trist dette, spesielt siden en av våre beste spillere gjennom de siste årene gjør slike tabber. Folk vil vel kreve hans hode på et fat også nå, slik som stemningen er. Supporter ut av ordet "support", som betyr "støtte". Som endel ser ut til å ha glemt. La oss håpe ikke Sigurdsson nå blir revet helt ned av noen av SINOene til brann (SINO som i Supporter In Name Only). Som om supporter handler om å bruke penger på Brann... Å kalle seg en supporter forplikter, spesielt når laget har motgang. Man kan i hvert fall forsøke å opptre rasjonelt i sin kritikk. En trist sesong dette her. Det blir litt av en oppgave å bygge opp igjen laget nå. Jeg er nok redd for at det heller kan ende opp med å bli gravd ned. Lenke til kommentar
kash Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Sigurdsson var faktisk stor idag, bortsett fra tabben(e). Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Du har selvfølgelig rett! 1 mål og 2 målgivende. Ikke værst ifra en midtstopper. Skulle tro Brann ville fått løst spissproblemene sine, med denne karen. Endret 27. august 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
deer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du har selvfølgelig rett! 1 mål og 2 målgivende. Ikke værst ifra en midtstopper. Skulle tro Brann ville fått løst spissproblemene sine, med denne karen.Ja, de får kjøre han fram sammen med han andre midtstopperen som allerede er der... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hehe, Sigurdsson er jo utrolig kjapp i tillegg. Spisskrisen løses enkelt ved å bare snu om på lagoppstillingen. Har jo allerede en back som er blitt skjøvet frem som kant og en Huseklepp som gikk fra høyre til venstresiden. Men jeg er litt i tvil om hvordan Demba kan gjøre det som midtstopper da. Men Sigurdsson kjenner jo forsvarsspill veldig godt og bør derfor være veldig kompetent til hvordan han skal bruke farten sin i motstanderens bakrom. Case closed Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tviler på noen krever Siggurdsson sin avgang. Han har vært en av få spillere som har prestert i år. Dessverre for Brann hadde han 2 store tabber mot en spiss av litt annet kaliber enn dem han vanligvis møter. I denne kampen var savnet etter Bakke minimalt, iallefall slik jeg så det. Savnet etter en spiss som både har innsattsvilje, og ballkontroll manglet derimot. Karadas har viljen, men mangler forståelsen og touchet, Djemba har touchen, men viser ingen vlije. Helstad hadde nok puttet mot disse. Det var jo bakrom å spille mot hele kampen. Ellers kjekt å se at Huseklepp er på gang. Solli slår mindre feilpasninger, og får en ny målgivende. Ludde fikk igjen sjansen, endelig vil mange si. Jeg lurer på hva den mannen har gjort galt. Han putter jo mål i hver kamp for 2. laget. Sist kamp han fikk spille for A-laget hadde han 2 store sjanser, som han dessverre bommet på. Det er uansett mer enn resten av gjengen har hatt på 3 kamper alene. Håper de klarer å huke fatt i denne midtbanespilleren de jakter fra Jamaica. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Veldig trist dette, spesielt siden en av våre beste spillere gjennom de siste årene gjør slike tabber. Folk vil vel kreve hans hode på et fat også nå, slik som stemningen er. Supporter ut av ordet "support", som betyr "støtte". Som endel ser ut til å ha glemt. La oss håpe ikke Sigurdsson nå blir revet helt ned av noen av SINOene til brann (SINO som i Supporter In Name Only). Som om supporter handler om å bruke penger på Brann... Å kalle seg en supporter forplikter, spesielt når laget har motgang. Man kan i hvert fall forsøke å opptre rasjonelt i sin kritikk. En trist sesong dette her. Det blir litt av en oppgave å bygge opp igjen laget nå. Jeg er nok redd for at det heller kan ende opp med å bli gravd ned. Det forplikter vel ingenting som "supporter" når man kun ser kampene hjemme fra sofaen sin, med laptopen på fanget. Er en del som gjør det, og slenger med kjekke kommentarer hvert femte minutt utover kampen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Jeg ble imponert over Brann igår - jobbet som noen ekte helter! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Brann spilte en god kamp i går. Både prestasjonen på banen og resultatet i protkollen var bedre enn forventet og det er slik veldig synd at målene kom på den måten de gjorde. Hadde feks. målene kommet på sjangser av typen stolpeskuddet til OM i førsteomgang hadde nok ingen sagt noe på resultatet. Sigurdsson var god hele kampen, bortsett fra de to tabbene. Tror ikke han får langvarig pes for disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå