Lurvefranzen Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Klovn han der som begynte å gaule når det var minnestund. Kom vel fra Z kan jeg tenke meg. Her kommer Bergen igjen begynner å sitte. Fra rad 2 på felt C kunne jeg faktisk registrere (foruten felt Z) 5-6 personer som sang med! På de første strofene, altså. Nachspill hos Steffen. Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 hehe, dere kan jo ikke stikke under en stol at Rosenborg generelt sett eide denne kampen fra start til slutt. Brann kom riktignok noe bedre med i andre omgang enn i første. Enkelte av Rosenborgs sjansjer er litt uflaks, mens enkelte er som flere av dere påpeker udyktighet i avslutningsøyeblikket. Som Rosenborg supporter er det overraskende å se et så tannløst Brann lag i sin egen storstue. Virker som storparten av laget deres er blottlagt for selvtillit og mønster for øyeblikket, merkelig hvor mye en spiller tilsynelatende kan si for et lag (Helstad) Var vel egentlig ikke mye stygt spill i denne kampen, bortsett fra albuen til Karadas, men å kalle Rosenborg for skuespillere er vel egentlig å gå for langt. Hvis du tenker på situasjonen der Lustig faller, så du vel selv hvor mange som ropte på straffe ; Ingen! Utifra denne kan jeg ikke se noen situasjoner som kunne tolkes som filming. Noen andre? Det har aldri vært ulovlig å falle. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Opdal - 5.5 - Varierer voldsomt i prestasjonene, må luke ut de grusomme feilene sine, men varter tross alt opp med noen matchvinnerredninger. Hanstveit - 5 - Så ikke så mye til han, gjorde en grei kamp defensivt, forventer mye mer offensivt. Björnsson - 3.5 - En teknisk katastrofe! Bommer på ballen og slurver ved flere anledninger. ikke Tippeligastandard på han. Siggurdsson - 7 - Vår bestemann, gjør en bra kamp og redder oss fra flere farlige situasjoner. Dahl - 5 - Også trygg defensiv i dag, forventer også mer av han på kanten offensivt. Vaagan Moen - 4 - Skaper ingen verdens ting ute på kanten, han og Hanstveit må finne tilbake til samarbeidet. Bakke - 5 - Ikke veldig synlig, men gjør en viktig jobb. har noen grusomme avleveringer, bruker for lang tid i enkelte situasjoner. Jaiteh - 3 - Dårligste kampen jeg har sett av Tijan noengang. Dårlig i gjenvinningfasen, og gjør merkelige valg når han har ballen. Sævarsson - 4.5 - Litt det samme som Vaagan på andre siden, men virker farligere når Birkir har ballen. Azar - 3 - Taper duell etter duell i en fryktelig dårlig førsteomgang, tar seg litt opp i andre, men dårlig å ikke score på den målsjansen. Demba - 4.5 - Gjør igjen merkelige valg med ball, var helt ok uten ball i dag. Viser glimt av at det bor mye fotball i han. Huseklepp - 4.5 - Touchen sitter ikke, men det hjalp nå litt å få inn litt mer fart på kanten. Solli - 5.5 - Aggressiv og gjør en god jobb når han er involvert. Pasningene sitter. Winters - 4.5 - Motivert, og kjemper bra. Trist å se alt han har mistet av ferdigheter på sine gamle dager... Vi sliter med det samme som vi har slitt med i det siste. At vi ikke klarer å få til noe skikkelig angrepsspill er for meg en gåte. Før Helstad-perioden trengte vi ikke noen bakromsspiss for å glimte til med fantastisk angrepsfotball i kamp etter kamp. Under storhetsperioden til Sæternes/Winters vartet blant annet Hanstveit/Vaagan opp med herlig vingspill, dette må da være mulig å ihvertfall prøve å få til nå også. Nå virker det som om vi slår langt og håper at Helstads spøkelse skal dukke opp og fange Azars headinger. Det går ikke an. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Nei RBK spillere har jo vært flinke til å falle i år, det skal jeg ikke betvile. Nå vil jeg ikke bruke ord som "eide" og i hvert fall ikke "rundspille" for å beskrive denne kampen her, makan til utvanning av begrep skal man lete lenge etter. Jeg velger å tro det er følelsene som overvinner litt over fornuften. Men at RBK var spillemessig bedre enn Brann i store deler av kampen, det var de. Spesielt grunnet bedre rytme. Men det hjelper ikke når de er dårlige på avslutninger, noe de var i dag. Brann var dårlig i nest siste ledd, RBK var dårligst i siste ledd. Sistnevnte ser selvfølgelig langt bedre ut, Brann kunne man få grå hår av til tider. Men alt i alt syntes jeg det var en veldig underholdende kamp med mye vilje hos spillerne på begge sider. Det skal litt til for at en 0-0 kamp blir gøyere enn dette her. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Klovn han der som begynte å gaule når det var minnestund. Kom vel fra Z kan jeg tenke meg. Forferdelig klovnete uttalelse! Dette dreier seg om en full, mentalt ustabil mann på øvre C. Kjent i visse kretser. Så der fikk du den! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2008 Rapporter Del Skrevet 24. august 2008 Klovn han der som begynte å gaule når det var minnestund. Kom vel fra Z kan jeg tenke meg. Forferdelig klovnete uttalelse! Dette dreier seg om en full, mentalt ustabil mann på øvre C. Kjent i visse kretser. Så der fikk du den! Stemmer, fikk med meg at det ikke varn hen 100 % ''vanlig'' person som gjorde dette. Men var faktisk veldig fornøyd med stilheten, bedre enn vanlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 En beklagelse fra min side er nok på plass. De typete typetypetypene ville nok ei funnet på noe slikt. Forøvrig er Mjeldes stilling usikker. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Om han er mentalt hemmet eller ikke, er urelevant. Hyler og skriker du, pluss at du er dritings, har du ingenting på stadion å gjøre. Fulle folk for holde seg innenfor husets fire vegger. Lenke til kommentar
kash Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Det ser ut til at vi har vært "tjokk og feit og full og seriegull" litt for lenge nå. Sesongen er iferd med å bli en katastrofe for SK Brann. De viktigste spillerne er helt ute av form. Normalt sett skulle vi tapt kampen igår med 2-3 mål, men flaks gjorde at vi fikk med oss ett poeng. Spillere og trenere må seriøst gå i seg selv, vi skal for pokker forsvare et seriegull. Dette er flaut! Nå håper jeg at ledelsen i SK kan gjøre noen grep, det er sannsynligvis ting som ligger og murrer innenfor stadionportene, som vi ikke kjenner til. Enhver person som ser Brann i disse dager, skjønner at noe er fundamentalt galt. Et lag skal ikke rakne fordi det mister en enkelt spiller. Jeg setter min lit til at Bjørn Dahl har noen kort i ermet, slik at vi på sikt kan komme styrket ut av dette. Noen har definitivt feilet i sine vurderinger. Hvem dette er vet jeg ikke, sannsynligvis er det et samspill i organisasjonen som har sviktet totalt. Her er mine subjektive inntrykk av problemene: Bakke har ingen måte vært istand til å erstatte MA. RBH har ikke lykkes på overgangsmarkedet. Enkeltspillere er for dårlig trente, og ute av form.(Solli løp halvparten så langt i første omgang på lerkendal, som Skjelbred) RBH selger Helstad rett før CL kvalifisering, uten å ha en erstatter klar. Vi har en haug med penger som er merket spillerkjøp (35-40 mill), uten at vi finner forsterkninger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bakke driter i fansen Han burde passe seg....Hadde likt å se trynene til spillerene på neste hjemmekamp om ALLE FUCKINGS plassene på stadion var tomme.... Og han mener at piping og buing ikke gjør spillerene bedre, nei men da innser de kanskje at de spiller MØKKA FOTBALL og at langpasninger uten addresse, raseriutbrudd, og å ikke få ballen på mål på 99% sjangser(KARADAS) ikke gjør dem bedre heller......... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Om han er mentalt hemmet eller ikke, er urelevant. Selvfølgelig er det forskjell på om man er mentalt hemmet eller ikke! Det var også en med down syndrom som var litt høylytt da det var stilhet og slik er det bare. Vanskelig for oss som er helt frisk å vite hvor vanskelig det er for dem å oppføre seg normalt. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bakke driter i fansen Han burde passe seg....Hadde likt å se trynene til spillerene på neste hjemmekamp om ALLE FUCKINGS plassene på stadion var tomme.... Og han mener at piping og buing ikke gjør spillerene bedre, nei men da innser de kanskje at de spiller MØKKA FOTBALL og at langpasninger uten addresse, raseriutbrudd, og å ikke få ballen på mål på 99% sjangser(KARADAS) ikke gjør dem bedre heller......... Tror nok alle innser at de spiller drit dårlig fotball, men at 17000+ står og piper og buer på de hjelper nok ikke på selvtilliten. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Nei, men da må de gjøre noe med det da..Ikke drite seg ut kamp etter kamp etter kamp etter kamp........ Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Er dritlei hele Brann nå. Det eneste som skiller kamp fra kamp er mostanderens form, og hvor mye vi orker å tape. Tydeligvis er det ingen som vil noe som helst lenger, og hver gang jeg ser ballen dure over til motstanderens banehalvdel og ballen ender opp i forsvarernes føtter får jeg helt vondt inne i meg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bakke driter i fansen Han burde passe seg....Hadde likt å se trynene til spillerene på neste hjemmekamp om ALLE FUCKINGS plassene på stadion var tomme.... Og han mener at piping og buing ikke gjør spillerene bedre, nei men da innser de kanskje at de spiller MØKKA FOTBALL og at langpasninger uten addresse, raseriutbrudd, og å ikke få ballen på mål på 99% sjangser(KARADAS) ikke gjør dem bedre heller......... Støtter meg 98% bak Bakke sin uttalelse. En god del Brannfans opptrer som lavpannede tullinger og de er det bare å "drite i", selv om de 2% jeg er uenig i er at Bakke generaliserer litt og feier for mange under en og samme kam. Men jeg er mer flau over andre Brann-supportere enn jeg er over Brann sine prestasjoner på banen. Noe som sier sitt. Endel Brann-supportere er på vei til å bli bortskjemte og grådige tullinger. I den motgangen vi nå har er det de jeg skjemmes mest over. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bakke driter i fansen Han burde passe seg....Hadde likt å se trynene til spillerene på neste hjemmekamp om ALLE FUCKINGS plassene på stadion var tomme.... Og han mener at piping og buing ikke gjør spillerene bedre, nei men da innser de kanskje at de spiller MØKKA FOTBALL og at langpasninger uten addresse, raseriutbrudd, og å ikke få ballen på mål på 99% sjangser(KARADAS) ikke gjør dem bedre heller......... Støtter meg 98% bak Bakke sin uttalelse. En god del Brannfans opptrer som lavpannede tullinger og de er det bare å "drite i", selv om de 2% jeg er uenig i er at Bakke generaliserer litt og feier for mange under en og samme kam. Men jeg er mer flau over andre Brann-supportere enn jeg er over Brann sine prestasjoner på banen. Noe som sier sitt. Can you blame them? Nå har eg aldri stått på stadion og pepet ut laget, men kan skjønne de som gjør det nå for nå begynner ting å gå over stokk og stein Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Forståelse og aksept er to vidt forskjellige ting. At supportere ikke tenker med hodet, spesielt etter oppturen fra i fjor, er forståelig. Men det hjelper ikke Brann. De graver ned hele klubben. Selv journalister har slengt seg på. Det er så unyansert og lite behjelpelig. Dette er enkel psykologi. Gjør keeperen på laget man spiller på en tabbe så vil den tanketomme gå bort og skjelle karen ut, mens den med vettet i behold vil klappe karen på skulderen og vise støtte, uavhengig av hvor irriterende tabben er. Det er for å hjelpe å hole keeperens selvtillit oppe fordi at laget totalt sett ikke skal bli dårligere. Innsatsen til spillerne er det lite å si på, de var langt slappere tidligere i år. Men de har ikke selvtilliten i behold, de som står ansvarlig for spillerkjøp har ikke gjort jobben sin og man kan stille spørsmålstegn ved de taktiske disposisjoner. Men å pipe på spillerne og gi dem all skyld og pepperen under en kamp, det blir feil. For strengt talt kan vi bare legge til nok en faktor i årets sesong som ikke fungerer og som ikke gjør jobben sin: Supporterne. Men de tåler nok ikke å høre kritikk, de liker bare å gi den. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Virker for meg som det er spillerne som ikke tåler kritikk.... rettmessig kritikk i dette tilfellet Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Selvsagt burde dyret skamme seg! Forøvrig går det rykter om at en spiss er nærmest klar for Brann. Krysser fingrene for at han befinner seg på den hyllen RBH har snakket så mye om. Men vi ender vel opp med Furuseth-Olsen. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 *snip*Forøvrig går det rykter om at en spiss er nærmest klar for Brann. Krysser fingrene for at han befinner seg på den hyllen RBH har snakket så mye om. *snip* Mannen for de store anledninger? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå