Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kim Holmen er vel snart uten kontrakt? Kanskje han kommer spurtende over fjellet?

Hehe, hadde kanskje ikke vært så dumt. Har spilt mot han, og kan bekrefte at han ligger over vårt lave tredjedivisjonsnivå ihvertfall. Når man tenker over saken er vel egentlig han en spiller Brann burde vurdere seriøst. Fantastisk fart på han, og er ikke så verst i andre ferdigheter heller.

Lenke til kommentar

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&a...352463f097f43f1

Brann henter spiller etter spiller på prøvespill og drar rundt i verden på jakt etter blant annet den perfekte erstatter til Torstein Helstad. I utgangspunktet bra at vi er blitt såpass kresne på overgangsmarkedet, men jeg kunne ønske vi hadde lært før vi havnet i en krisesituasjon som den vi er i nå. Vi får håpe at når vi først finner noe så er det virkelig bra. To nigerianske U-landslagsspillere høres interessant ut, men tror ikke noe på at de er i stand til å forsterke oss umiddelbart. Sesongen kan uansett fortsatt reddes, og jeg håper det sportslige apparatet i Brann klarer å gjenvinne min tillit i løpet av kampene som er igjen.

Lenke til kommentar

Sesongen er nå over for vår del, både i Norge og ute i Europa, MEN ved å hente inn slike spiller for testing eller billigkjøp er ikke noe dum ting.

Kan bruke resten av sesongen på å prøve folk ut, og å teste nye ting.

Kunne f.eks ha tenkt meg å prøvd den nye speedy gonzales islendingen ut som spiss, vi har ingenting å tape.

Lenke til kommentar

Sesongen er selvfølgelig på ingen måte over for vår del. I Norge har vi sjansen til å karre til oss en Europacupplass til neste år, kjempeviktig for vår del. I Europa er vi fortsatt med i UEFA-cupen om vi ryker ut mot Marseille. Møter vi et overkommelig lag i første runde i UEFA-cupen kan vi hvne i gruppespillet. Vi har fortsatt MASSE igjen å spille om. Men som sagt, det sportslige apparatet må få ting reparert snarest.

Lenke til kommentar

Bruuuun har blitt lurt:

http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3737623.ece

Bruuuuuuuun trenger hjelp:

http://fotball.bt.no/eliteserien/article116182.ece

Skal man synes synd på mannen nå? Er det det man vil? Nei.

Kjenner at det koker foran morgendagen. Skandalesesongen og vanstyre i idrettsveien legger ingen demper på Brannrusen. Man kan se frem til generell rabling over en lav sko, samt en Euro-Armann i storform. Det er da også noe.

Bakke smykker seg med ny sang:

Ååå Eirik Bakke, nå må du løpe, ditt dumme dyr!

Vi vinner ingen kamper når kapteinen står i ro.

Han vagger rundt som om han har en snolk i nummer to.

Alle må gå. Produktet er defekt.

Lenke til kommentar

Merkelig sak. Hvis spillere fra helt ukjente fotballkulturer blir sendt hjem etter én trening i et ukjent miljø i Norge bør de ha gjort sakene sine fryktelig dårlig. Slike spillere trenger sannsynligvis tid på seg. Men vi får vel stole på at Bruun Hansen er komptent nok til å bedømme disse unge spillerne allerede nå. Er jo mulig de mangler helt grunnleggende basisferdigheter, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvor er det, og hva er resten av oddsen? Regner med at det er en grunn til den høye oddsen jeg, ikke gjør noe forhastet ;)

Resten av oddsen er mest trolig rundt 2.10-2.20.

Ser ikke at det er noen spesiell grunn til den oddsen.

Lenke til kommentar

Har ikke Rosenborg hele backrekka si ute eller noe da? Mener å ha lest det tidligere. Men Brann hadde jo ikke klart å skape farligheter mot et miniputtlag om de ikke har forbedret seg siden de siste kampene, så vi får se om det utgjør noe som helst.

Lenke til kommentar

Første omgang er nå over. Brann har vært på etterskudd stort sett hele omgangen og skal være fornøyd med at det står 0-0. De skal også være fornøyd med at Karadas fortsatt er på banen.

Opdal står som en miniputt-spiller. Han virker svært usikker i det meste han foretar seg. Bjørnsson og Siggurdsson fungerer dårlig sammen, ettersom begge mangler teknikk med ball.

Får håpe på en heldig Brannscoring i 2. omgang. At spillet tar seg opp tviler jeg på. Vi får heller håpe på at Rosenborg spiller dårligere..

Lenke til kommentar

kan noen fortelle meg hva problemet til karadas og bakke er? makan til usmakelige idioter skal du lete lenge etter. var da utvilsomt en klar og stygg albue. skulle helt klart vært det andre gule eller direkte rødt på den der. herregud for noe tullinger

Lenke til kommentar

Hjelp, Rosenborg har jo 22 mann jo. Karadas må ut i pausen for han forsvinner uansett når han får sitt andre gule. Han har tydeligvis mansen i dag.

Inn med Huseklepp og over til 4-5-1.

Endring: Hvilken sport er det Bakke bedriver?

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...