Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Det som får meg til å gå på kamp er hvertfall stemningen på stadion og det å støtte laget gjennom tykt og tynt. Må si jeg ble veldig skuffet når M***e gjestet Lerkendal og det kun kom litt over 16000 på kamp, når vi har hatt et gjennomsnitt på over 19000. Molde skal egentlig trekke over 20000, sammen med Brann og Vålerenga.

Men dette er jo en tråd om Brann, hehe. Tror dere har ganske liten sjans mot Marseille ja, og regner med det blir pene sifre^^,

Brann stadion tar da "bare" nesten 18000.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg går til stadion idag, med lave forventninger og jeg regner med å bli skuffet.

Men man kan jo håpe vi har flaks + at man kan se litt av det spillet som tok oss videre i UEFA-cupen i fjor.

Jeg er bare glad hjemmekampen er først slik at det er nok spenning til at kampen idag er interessant. Må likevel si at det er et skuffende billettsalg det rapporteres om.

Ellers setter jeg pris på at du tar opp temaet og skaper litt liv i tråden, men synes man kan gjøre det uten usakelige sleivspark. Om vi skulle hoppet rundt i trådene til andre lag og slengt "piss" hadde ikke disse trådene bestått av noe særlig annet.

Hehe, De bergenserne jeg kjenner (ikke så mange) er jo så høye på pæra, og det ryktes også at folkeslaget er det, så tenkte jeg skulle benytte sjangsen:P Ikke for det, jeg er jo trønder, og ang Rosenbort er det heller ikke mye å rope hurra for.

Om man skal se lyst på det, så er vi ihvertfall før dere på tabellen, enn så lenge.... :)

Lenke til kommentar

Og nok engang, Bakke skadet etter 1. omgang..... Blir vel noen nye uker hos fysio og lege, bestevennene hans.

Uansett, var dette det beste Brann har vist på lenge. Noen som husker PSV? La oss håpe på en ønskereprise.....

Lenke til kommentar
Og nok engang, Bakke skadet etter 1. omgang..... Blir vel noen nye uker hos fysio og lege, bestevennene hans.

Uansett, var dette det beste Brann har vist på lenge. Noen som husker PSV? La oss håpe på en ønskereprise.....

Husker PSV kampen på Stadion veldig godt. En fantastisk kamp der Brann kjørte over (så sier minnene :D) et PSV som hadde vist storform forut for kampen. Følelsen da jeg leste på tekst-tv etter returkampen glemmes heller ikke med det første.

Dette fikser vi lett. Mirakelet i Marseille Part Deux. :thumbup:

Virker ellers som at Brann fikk litt sving på spill og innsats i dag og får bare håpe at Mjelde kan fortsette å satse på to raske flanker i tippeligaen nå.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Ja, vi manglet virkelig en bevegelig spiss i første omgang - i tillegg var det alt for få folk foran mål når det blir lagt inn.

Synd om det stemmer, kapitalisten. Vet du noe om dødsårsaken?

Edit: Mente SurfinElite ;-p

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Han kan gjerne ha sett kampen, men har ikke peiling på hva han skriver om. De som var best på Brann må være Hassan, Birkir og midtforsvaret (fikk dog ikke med meg hvem som feilet bak ved målet imot).

Om en skal måle spissene opp mot hverandre er jeg dog enig i at Demba var klart bedre enn Azar. Azar var utrolig stillestående, og mange av Dembas lange ballkjælingsepisoder kunne vært unngått om Azar hadde hjulpet til med å gi han alternativer.

Lenke til kommentar

Var vel hanstveit som trodde ballen skulle gå ut og stoppet opp. Slik jeg så det der og da kunne han lett ha tuppet ballen til conrner. Jeg har ikke sett reprisen, men slik så det ut for meg fra frydenbø.

Birkir var et friskt pust ja, run Forest, run!

At Demba har god ballkontroll er greit og førset gangene han var på banen denne sesongen så det veldig lovende ut.

Men nå synes jeg at han gjør stort sett det samme hver gang. Mottar ballen, drar seg fri, spiller ballen bakover eller til motspiller. Laget får ikke noe driv fremover i spillet lengre når han er oppspillspunkt. Azar går opp i duellene for å stusse ballen videre, Demba demper og bruker tid og stopper opp hele drivet. I tillegg hadde han mange failpassninger og dødfødte dribleraid i går.

Og man skulle jo tro at med Azar i feltet ville man være mer opptatt av å prøve å komme rundt på kantene og få slått inn. Men enig i at Azar og var anonym.

Lenke til kommentar

Håper Djemba slår igjennom etterhvert. Som Winters gjorde etter en latterlig første sesong.

Vi skal være fornøyd med at vi ikke har Sæternes som spilte fast uansett hvor dårlig han var.

Kim Holmen er vel snart uten kontrakt? Kanskje han kommer spurtende over fjellet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...