Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CL kampen?

Regner med 3-1 ellr 4-1 i vår disfavør.

Omtrent samme i bortekampen etterpå.

 

Dette er dog under forutsettningen at spillerene til brann gir faen i å spille fotball, og har litt lett pensjonistmosjon slik de har gjort de siste 3 kampene.

 

Hadde alle spillerene til brann brukt energien og fotballkunnskapene sine ville de sannsynligvis ha vunneti kveld, men er vel bare 10% sjanse for det.

 

 

Når det gjelder TL, så havner vi rundt 10 plass i år regner jeg med, selv om jeg håper på top5.

Lenke til kommentar

Jeg går til stadion idag, med lave forventninger og jeg regner med å bli skuffet.

 

Men man kan jo håpe vi har flaks + at man kan se litt av det spillet som tok oss videre i UEFA-cupen i fjor.

 

Jeg er bare glad hjemmekampen er først slik at det er nok spenning til at kampen idag er interessant. Må likevel si at det er et skuffende billettsalg det rapporteres om.

 

Ellers setter jeg pris på at du tar opp temaet og skaper litt liv i tråden, men synes man kan gjøre det uten usakelige sleivspark. Om vi skulle hoppet rundt i trådene til andre lag og slengt "piss" hadde ikke disse trådene bestått av noe særlig annet.

Lenke til kommentar

Vel, som RBK-supporter minner det litt om oss i fjor.

 

Veldig svake i serien etter å ha blitt seriemester året før, men gjorde det stort internasjonalt. Vi tapte mot nedrykkslaget Start tre dager før vi greide uavgjort mot Chelsea og gikk på et stortap (1-4) mot LSK tre dager før vi knuste Valencia 2-0...

Lenke til kommentar

Jeg var ikke på stadion under "finalen" i fjor, ikke ser jeg vitsen i ha være der heller.

 

Da får heller folk som ikke har sjansen så ofte, eller mulighet/lyst få lov.

 

Jeg hadde biletter (har 3 faste plasser), og gav de vekk for den dagen. Folk som sutrer over andre folk, er stort sett de værste rævholene selv, og slike folk har jeg lite sans for :)

Lenke til kommentar
Jeg var ikke på stadion under "finalen" i fjor, ikke ser jeg vitsen i ha være der heller.

 

Da får heller folk som ikke har sjansen så ofte, eller mulighet/lyst få lov.

 

Jeg hadde biletter (har 3 faste plasser), og gav de vekk for den dagen. Folk som sutrer over andre folk, er stort sett de værste rævholene selv, og slike folk har jeg lite sans for :)

 

Takk for at du skrev det, så slapp eg :)

Lenke til kommentar

Vel, i dag er det rikelig med palss, så ingen unnskyldning for ikke å møte opp. At folk uteblir fra sesongens viktigste kamp, men kommer når Brann feks spiller mot Ham Kam og Ålesund, er for meg en gåte. Har prøvd å dra med kompisene som ikke er på ferie, men er tydeligvis alt annet som blir brukt som unnskyldning.

 

Sjansen for at det er disse som kommer med «hva sa jeg?» enn at jeg kan ta i bruk min frase er vel strengt tatt enormt stor. Likevel er jeg evig optimist. Hvordan ellers greier en å holde ut som Brann supporter?

Lenke til kommentar

Det som får meg til å gå på kamp er hvertfall stemningen på stadion og det å støtte laget gjennom tykt og tynt. Må si jeg ble veldig skuffet når M***e gjestet Lerkendal og det kun kom litt over 16000 på kamp, når vi har hatt et gjennomsnitt på over 19000. Molde skal egentlig trekke over 20000, sammen med Brann og Vålerenga.

Men dette er jo en tråd om Brann, hehe. Tror dere har ganske liten sjans mot Marseille ja, og regner med det blir pene sifre^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...