Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 5-0 mot Kopervik i dag, var på stadion og såg kampen. Ikkje spesielt bra spel frå Brann sin side, i første omgang var Kopervik nærmast mål. I andre vart det etterkvart eit klart maktskifte, frå 60 minuttar og ut var det bortimot totaldominans, dog ikkje spesielt overbevisande. Corrales virka usikker og litt treig, mens Vaagan Moen synest eg gjorde ein god kamp. Eg har ikkje talet på kor mange langpasningar som vart slått i bakrom, men 95% gjekk ut i ingenting. Viktigaste er at me vant. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Forstår egentlig ikke hvorfor Kopervik sin trener klagde så veldig på straffen. Det er helt greit at det blir straffe der, han løper rett inn i han og hindrer Torstein Helstad en sjanse. Bra at vi gikk videre Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Forstår egentlig ikke hvorfor Kopervik sin trener klagde så veldig på straffen. Det er helt greit at det blir straffe der, han løper rett inn i han og hindrer Torstein Helstad en sjanse.8966113[/snapback] Han tror vel at gode trenere må oppføre seg som de vi har i tippeligaen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Brann trakk Viking i 4 runde i cupen. Kampen spilles på Brann stadion og jeg tror vi har gode sjanser! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Brann har litt å revansjere etter tapet i Stavanger, no er det på tide å reise kjerringa! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ser ut som om arbeidsjernet Haugen kan få plass på midtbanen. kanskje ikke så dumt siden det styrker den defansive biten av laget. Hanstveit som stopper kan jo bli spennende, men alle rokkeringene slår nok ikke så positivt ut. Huseklepp vrakes trolig til fordel for Moen og på backplass kommer Guntveit inn for Dahl. Litt synd at to av spillerne som imponerer mest i sesongen sloss om den samme plassen (Moen og Huseklepp). Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 ja, det er synd igrunn.. Men håper ikke brann finner på å slege Huseklepp... Da må noen blø >.< Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ser ut som om arbeidsjernet Haugen kan få plass på midtbanen. kanskje ikke så dumt siden det styrker den defansive biten av laget. Hanstveit som stopper kan jo bli spennende, men alle rokkeringene slår nok ikke så positivt ut. Huseklepp vrakes trolig til fordel for Moen og på backplass kommer Guntveit inn for Dahl. Litt synd at to av spillerne som imponerer mest i sesongen sloss om den samme plassen (Moen og Huseklepp). 8977296[/snapback] Synes faktisk at Susekleppen har gjort det bedre i innhoppene sine,men han har jo å bevise litt over tid og da. Håper bare MIM gir han sjansen! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Litt synd at to av spillerne som imponerer mest i sesongen sloss om den samme plassen (Moen og Huseklepp). 8977296[/snapback] Høh? Har Petter Vaagan Moen imponert i år? Personlig syntes jeg han har vært en skuffelse i år. Jeg hører/leser stadig om folk som syntes han har skuffet, så jeg er ganske uenig at han er den som har imponert mest i år. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Han har vært mannen bak endel mål. Ikke like god som i fjor, men så har ingen andre av Brann spillerne som spilte for Brann i fjor holdt samme standarden i år. Det er kun tre spillere i tippeligaen som har flere målgivende enn Moen, det teller for en god del. I tillegg har han scoret et par mål. 2 mål og 4 assists på ti kamper fra start er nå ganske greit for en kantspiller. Solli har til sammenligning tre målgivende og 0 mål på 12 kamper. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Men Solli er ikke kjent for å ha noe særlig god skuddfot eller innleggsfot. Innleggsfoten gjorde P.V. Moen så ettertraktet som han var da han forlot HamKam. Solli har imponert meg mer enn Moen har gjort. Huseklepp er litt for egoistisk, synes jeg, men har gjort en bedre sesong enn i fjor. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har eit spørsmål angående Huseklepp. Er han homoseksuell eller ser han bare slik ut? Har alltid lurt på det hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har eit spørsmål angående Huseklepp. Er han homoseksuell eller ser han bare slik ut? Har alltid lurt på det hehe 8979232[/snapback] Homo er han ikkje, men det ser ut som han er konfirmant. Av vingane synest eg Solli har gjort det bra, spesielt i dei første kampane, men har desverre falt litt tilbake. Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har eit spørsmål angående Huseklepp. Er han homoseksuell eller ser han bare slik ut? Har alltid lurt på det hehe 8979232[/snapback] Haha, nei Nesen (Huseklepp) er ikke homo, jeg så han forresten i byen i går. Som Zeph sa, han ser ut som en konfirmant. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Det ble litt for spennende i dag men gledelig å se at Brann har litt mer struktur og vilje nå. Men jeg venter fremdeles på at spillet skal sitte skikkelig. Det blir litt for avventende og litt for mye misforståelser/taktiske feil og upressede feil men Brann er forhåpentligvis på stigende kurve som de kan ta med seg gjennom ferien. Edit: Var det bare meg som så at PVM fikk en albue/underarm i ansiktet i Tromsø sin 16- meter i første omgang? Skingrestemmen proklamerte høyt og tydelig at PVM løp inn i Tromsø spilleren men reprisen viste tydelig armen til Tromsø spilleren traff PVM først. Burde forresten vært noen gule kort til TIL for holding. Svakt av dommeren der. Ha en fin dag. Endret 1. juli 2007 av huffadhemi Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det ble litt for spennende i dag men gledelig å se at Brann har litt mer struktur og vilje nå. Men jeg venter fremdeles på at spillet skal sitte skikkelig. Det blir litt for avventende og litt for mye misforståelser/taktiske feil og upressede feil men Brann er forhåpentligvis på stigende kurve som de kan ta med seg gjennom ferien. Edit: Var det bare meg som så at PVM fikk en albue/underarm i ansiktet i Tromsø sin 16- meter i første omgang? Skingrestemmen proklamerte høyt og tydelig at PVM løp inn i Tromsø spilleren men reprisen viste tydelig armen til Tromsø spilleren traff PVM først. Burde forresten vært noen gule kort til TIL for holding. Svakt av dommeren der. Ha en fin dag. 8983314[/snapback] Brann var da ikke mye bedre med holdingen sin Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 *snip* Brann var da ikke mye bedre med holdingen sin 8983433[/snapback] Neida, det er et problem på alle lag men jeg tenkte på frispark som ble dømt foran Tromsø sin 16 meter i andre omgang. Ett på Helstad og ett på Haugen. Mulig jeg er pitte litt partisk her men men... Ha en fin dag. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1172684.ece trist... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Han er et talent, men så egoistisk som han spiller nå, passer han ikke inn i en lagsport. Det blir forresten Stavanger i neste runde av cupen; 25.07 kl. 20.00: Viking-Brann, Viking Stadion (TV2 Sport). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå