kash Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Merker jeg blir kraftig provosert over måten Bakke gjennomfører denne kampen på. Han virker totalt uinteressert. Send han raskest mulig hjem til Sogndal, han har ingenting å gjøre som kaptein og spiller i Brann. Resultatet var skuffende. Winters er over middagshøyden, Hanstveit er fraværende. Vi må nok bare erkjenne at Mjeldes tid er forbi, vi skulle tatt Per Ove mer på alvor. Han så hvor skoen trykket.... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Merker jeg blir kraftig provosert over måten Bakke gjennomfører denne kampen på. Han virker totalt uinteressert. Send han raskest mulig hjem til Sogndal, han har ingenting å gjøre som kaptein og spiller i Brann.Han har da spilt som en helt i de fleste kampene i år.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rart, jeg syns Mister Bakke har vært en av Branns beste gjennom sesongen. Kanskje fordi han har vært på siden av El-Fakiri. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Sitter nå i dritt byen drammen, meget skuffet. Syntes Godset fikk mye billig. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg synes Branns sportslige ledelse får mye gratis. Avsender Revheim. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg synes Branns sportslige ledelse får mye gratis. Avsender Revheim. Ja synes egentlig brann har for mye kraft, skal tilbake=) beklager=) Edit: fyllepost, hehe.. Noen som skjønner hva jeg mener? ikke jeg.. Endret 10. august 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
kash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Så dere kampen mot strømsgodset? Er enig i at Bakke har hatt et par ok kamper iår, men han er for mye skadet og alt for ustabil. Klarer heller ikke å piske opp sine lagkamerater til å yte noe ekstra. Det sies nå at det på brann treningene har vært mest "kos og klem", og det ser vi resultetet av nå. Er det et tidspunkt jeg har savnet M.Andresen på, så er det nå. Nok er nok. Nå må Mjelde gå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hahahahaha. Når var bakke skadet sist kash? Hva som sies driter jeg langt i, ikke driv ryktespredning og idioti nå. Lenke til kommentar
kash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ryktespredning? Dette er den sporslige ledelsens ankerpunkt mot Mjelde/Steffensen. Det var ikke trøkk nok på treningene, Steffensen kunne ikke "utfordre" Mjelde, han var for nær omgangsvenn til å si imot ham. Det var M.Andresen som holdt intensiteten oppe ifjor, og resultatet ser vi nå når han er borte. Han hadde vinnerinstinktet som skulle til for at Brann skulle bli seriemester. Trist, men sant. Når var Bakke sist skadet? Jeg har sett alle kampene i år, og han hinker titt og ofte ut over sidelinjen. Senest var han skadet midtveis i 1.omgang mot Molde, og ble erstattet av Erik Huseklepp. Det meste av Leeds oppholdet, befant han seg hos legen og fysioterapeuten. Og han må "spares" i enkeltkamper. Griner for at han må spille på kunstgress. Han skal ha skryt for at han har tatt seg sammen på kortfronten, for i fjor var han et vandrende rødt kort. Overbetalt middelmådighet, er min mening. Mot strømsgodset mistet han ballen på midten, noe som selvsagt skjer fra tid til annen med alle midtbanespillere, uten å sette fart på bena og kjempe for å vinne den tilbake. Han småjogget tilbake, totalt uinteressert. Og idiotiet kan du få stå for selv, alastor. Kom med synspunkter og argumenter, istedet for å fortelle hva du driter i, og hva du ikke driter i. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Noen som vet om Sjöhage fortsatt bare er på lån eller om vi har solgt han? Er faktisk så desperat at jeg vil se han prøve seg som bakromsspiller. Forresten: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2123899.ece Virker som om Bruun ønsker å få tak i verdens beste spiss uten å måtte betale for han. Jaja, det vi ender opp med BØR være bra for hans del, ellers er det vel bare å vinke farvel (og forhåpentligvis ringe Per Ove). Endret 10. august 2008 av Husam Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skaffer ikke Bruun Hansen en ny spiss så kan han ta hatten å gå. Brann har endelig sjanse for å spille seg inn i Champions Leauge, men det blir MEGET hardt uten en god rask spiss. Lenke til kommentar
kash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Skaffer ikke Bruun Hansen en ny spiss så kan han ta hatten å gå.Brann har endelig sjanse for å spille seg inn i Champions Leauge, men det blir MEGET hardt uten en god rask spiss. Det er utopi og tro på CL i Bergen iår. Vi taper for 10 amatører i ventspils, og da blir det moldesiffer mot Marseile. Ikke engang verdens beste spiss, kan hjelpe oss nå. Brann mangler et spillemønster, har tabbehåkon bakerst, et lekk forsvar, en midtbane som ikke fungerer og spisser som ikke scorer mål. De har en trener som er der fordi (og dette har Mjelde selv sagt!!!!) uten jobben har han ikke fem flate øre. Trøsten er at vi har en sportslig ledelse som har skjønt problemstillingen, og begynt å våkne opp. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som vet om Sjöhage fortsatt bare er på lån eller om vi har solgt han? Er faktisk så desperat at jeg vil se han prøve seg som bakromsspiller. Forresten: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2123899.ece Virker som om Bruun ønsker å få tak i verdens beste spiss uten å måtte betale for han. Jaja, det vi ender opp med BØR være bra for hans del, ellers er det vel bare å vinke farvel (og forhåpentligvis ringe Per Ove). Det er vel strengt tatt for sent allerede med tanke på CL-kampen. Lenke til kommentar
kash Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sjøhage er på utlån til elfsborg, som har opsjon på kjøp. Har vel scoret 1 mål iår..... Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er vel strengt tatt for sent allerede med tanke på CL-kampen. Nei, tror Brann har lov til å melde på én spiller før tirsdag eller noe sånt. Men jeg har liten tro på at det vil skje. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det eneste som kan redde denne sesongen er å gå videre på bekostning av franskmennene. Det er jo lov å håpe, stort sett det eneste vi har igjen i årets sesong. Tabben av dimensjoner var at Brann solgte sin beste spiller i tro at man hadde en erstatter klar. Man sluttet å lete etter ny spiss, erstatteren forsvant ut av landet og tilbake sitter et ribbet Brann. Her har man jobbet i flere år for å få muligheten til CL, så roter de det trolig bort grunnet denne idiotien. Jeg håper på et lite mirakel. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ved å selge den beste spilleren og ikke makte å få en eneste erstatter inn foran den viktigste kampen i klubbens historie, blottlegger Bruuuuuuuuuuuuun sin fullstendige udugelighet på overgangsmarkedet. Det var hans ansvar å styrke Brann foran Champions Leauge- kvalifiseringen, men han har tvert imot svekket oss. Og penger mangler det ikke på. Ord blir fattige... Få inn noen som er innstilt på å gjøre jobben sin! Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bergens stolthet??? Det var ifjor, ifjor.... Er ikke mye stolte historier å høre her oppe i Trøndelag nå lenger. Det som dere derimot kan være glade for ; Rosenborg er på gang igjen! PS : Brann når CL ? Dere sliter mot Ventspils.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bergens stolthet??? Det var ifjor, ifjor....Hvem tenker du er årets stolthet i Bergen? Lenke til kommentar
HKvaale Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bergens stolthet??? Det var ifjor, ifjor....Hvem tenker du er årets stolthet i Bergen? heheh, ikke godt å si! Kurt Nilsen, slår jo ikke feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå