Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Få slutt på "primadonnafaktene".. Min søster var på kamp nylig og hun reagerte på Karadas som hele tiden 'disset' sine kolegaer. Hva hjelper det (gjør din egen jobb først)?
Har du noen gang spilt fotball selv? En kjefter litt på de som gjør feil, og en blir kjeftet på når en selv gjør feil, så er det som oftest ingen "hard feelings" etter kampen.
Lenke til kommentar
Få slutt på "primadonnafaktene".. Min søster var på kamp nylig og hun reagerte på Karadas som hele tiden 'disset' sine kolegaer. Hva hjelper det (gjør din egen jobb først)?
Har du noen gang spilt fotball selv? En kjefter litt på de som gjør feil, og en blir kjeftet på når en selv gjør feil, så er det som oftest ingen "hard feelings" etter kampen.

Ja, men om man ikke gjorde jobben sin selv så skyldte man ikke på alle andre (er han så god? (kanskje han er på feil plass?)).

Lenke til kommentar
Få slutt på "primadonnafaktene".. Min søster var på kamp nylig og hun reagerte på Karadas som hele tiden 'disset' sine kolegaer. Hva hjelper det (gjør din egen jobb først)?
Har du noen gang spilt fotball selv? En kjefter litt på de som gjør feil, og en blir kjeftet på når en selv gjør feil, så er det som oftest ingen "hard feelings" etter kampen.

Ja, men om man ikke gjorde jobben sin selv så skyldte man ikke på alle andre (er han så god? (kanskje han er på feil plass?)).

Jeg vil ikke si at Karadas skylder på andre fordi han gjør en dårlig jobb selv. Men om han ser noe han er misfornøyd med på banen, sier han fra - noe som er viktig at alle på banen gjør.
Lenke til kommentar
Få slutt på "primadonnafaktene".. Min søster var på kamp nylig og hun reagerte på Karadas som hele tiden 'disset' sine kolegaer. Hva hjelper det (gjør din egen jobb først)?

 

Disset? Jeg la også merke til dette, men det han gjorde var å gi beskjed hvor ballen skulle spilles. Helt naturlig å hisse seg litt opp under kamp.

Lenke til kommentar

Har av en eller annen grunn mistet denne tråden fra mine innlegg, snålt og snodig.

 

Jaja, er styrets plan å snike Aabrekk inn bakveien for å erstatte Mjelde senere i høst? Ser liksom hverken den store vitsen med eller grunnen til å sparke assitenttrener når hverken trener eller spillere ønsker det.

 

Hvis beslutningen kommer fra styret må rett og slett poenget ha vært å få Aabrekk inn. Tipper han har overtar sjefstreneransvaret i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

Jeg har delte følelser til dette trekket. Håper det ikke er et panikktrekk, men veloverveid fra styrets del med både fordeler og bakdeler. Håper dette kan være trekket som vekker både trenerapparatet og spillerne fra deres kollektive dvale som vi har sett i år. Å vise med handling at det kreves resultater, og få inn nytt blod kan langt på vei gi en posetiv effekt. Dette er dog bare om spillerne og Mjelde greier å sammarbeide sammen med Aabrekk, istedet for å gå rundt å være sur fordi noen splittet gutteklubben-grei.

 

Jeg regner også med at dette trekket fører til at Mjlede forsvinner ut døren etter sesongen. Håper det da blir hentet inn en ny trener, og at Aabrekk fortsetter i en assistentstilling. Har fortsatt både posetive og negative minner fra hans forrige periode som «sjef».

Lenke til kommentar

Støtte laget

 

Selv om spillerne gir faen

Molde feier dem av banen.

Støtte laget.

Selge Helstad ut av landet

Ikke syte, ikke banne.

Støtte laget.

Selv om laget bare taper

Grunnet Mjeldes taktiske egenskaper.

Støtte laget.

Bare drit i resultatet

Bare klappe, ikke hate.

Støtte laget.

Drit i cupen, ignorer det

Kanskje kommer vi i VG.

Støtte laget.

Det er ikke flaut å si det

Vi fremstår som mongoloide.

Støtte laget.

Drit i om laget ikke vant

Snart skal jeg stå konfirmant.

Støtte laget.

Drit i sporten, drit i byen

Vi fikk synge på Sportsrevyen.

Støtte laget.

Hvorfor bry seg om tabellen

Hylle laget hele kvelden.

Støtte laget.

De som klager er ei normale

De er sikkert casuale.

Støtte laget.

Laget taper, jeg har roen

Jeg fikk klem av Vaagan Moen.

Støtte laget.

Hele Bergen gjort til latter

Vi har røde fine hatter.

Støtte laget.

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar

Mjelde gjør nok en gang betydelige endringer på laget i forhold til forrige kamp:

 

Opdal

 

Dahl - Bjarnason - Björnsson - Hanstveit

 

Huseklepp - Bakke - Jaiteh - Vaagan Moen

 

Karadas - Winters

 

Er personlig greit fornøyd med oppstillingen, personlig ville jeg foretrukket Demba fremfor Winters, som er for gammel for dette nivået. Björnsson tror jeg dessverre er for dårlig for Tippeligaen, men Siggurdsson er vel fortsatt småskadet (?) og Yaw kanskje for ung og urutinert i Mjeldes øyne. Spent på hvordan dette vil ende, om den negative trenden fortsetter i både forsvar og angrep kan det bli flaut mot Marseille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...