Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Karadas snart blir flyttet fram for godt nå. Hvor i alle dager har han fått det fra at han ligger nærmere en overgang til utlandet som forsvarsspiller? Han er jo Branns 3-4 beste midtstopper.

 

Synes også Brann kan sende hjem Ahman Bjørnson ( eller hvordan det skrives ), ellers risikerer vi at han skal være spiss til neste år..

Lenke til kommentar

Tja, en ikke helt umulig oppgave. Det er lenge siden fransk liga (med unntak av Lyon) imponerte, de er utenfor sesong, og jeg tipper de kommer til å undervurdere oss kraftig. Alt i alt sier jeg vi går videre med 20-30% sannsynlighet, hybris kan fort gi oss en hjelpende hånd. Ellers regner jeg med jeg snart blir rent ned av en eller flere av forumets FM-troll som forteller meg hvor lite jeg kan og hvilke enestående kvaliteter/talent OM besitter :ph34r:

 

Edit: Først må vi selvsagt slå ut ventepilsen, en oppgave som i seg selv er spennende nok :p

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Noe som er en gåte for meg er hvorfor Brann ikke hentet Løv-Ham's Samir Saric gratis. En klasse spiss som er toppscorer i Adecoligaen (?)

10 mål:

Morten Fevang, Odd Grenland

Kenneth Kvalheim, Moss

9 mål:

Peter Kovacs, Odd Grenland

8 mål:

Chukwuma Akabueze, Odd Grenland

Allan Borgvardt , Bryne

Lars Lafton, Hønefoss BK

7 mål:

Madiou Konate, Hønefoss BK

Fabian Taylor, Notodden

6 mål:

Mirza Durakovic, Nybergsund

Bjørnar Johannessen, Moss

Joe Lapira, Nybergsund

Samir Saric, Løv-Ham

Cameron Weaver, Haugesund

 

Njaa... Ikke helt... :p

 

Ja Samir er faktiskt en klassespiller men jeg er skeptisk til hvor god han ville vært for Brann. Syntes Sandefjord passer nivået hans bedre.

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...