huffadhemi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Går veien dette, en forbedring på 7. Bra man har rundt 35 år som Brann supporter bak seg. Man har lært seg å la skuffelsene gli forbi og være like optimistisk neste dag. Denne kommentaren på VG-nett er vel kanskje symptomatisk for Brann nå: Solli overtar, men spiller ballen rett til en motspiller. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Grusom kamp offensivt, til tider vinglende defensivt. Det er ufattelig lett å lage frispark mot seg ved lange som oppspillspunkt, det har tydeligvis ikke Karadas skjønt. Blåses mot han hver gang. Gjennombruddshissigheten som kjennetegnet Brann 2005-2007 er fullstendig blåst vekk, og det er ikke bare Helstads fravær som er problemet. Raidene til vingene våre, Solli og Vaagan Moen, er helt sjanseløse. Bakke gjorde en grei kamp til tross for enkelte obligatoriske grusomme feilpasninger. Resten av utespillerne må bare skjerpe seg, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det er eit sjansespel å satse på ein heilt ny og uetablert spiss midt i sesongen. Skulle kjøpt ein etablert og stabil spiss som garanterer mål og heller ha ein ung og lovande i tillegg. No har me Demba, Winters og denn Ighalo, ingen er noko målgarantist som Helstad var. Han har vore den viktigaste spelaren både i fjor og i år. Det vil ta lang tid å kome tilbake i gullform. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tja, hva kan man si? Brann skapte fint lite, men det var positivt å se Bakke og Sigurdsson. Skjønner ikke hvorfor ingen bakromsspiller kom innpå, men Demba var nå uansett et friskt pust. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 I mine var Brann elendige i dag. Virker som Brann trenger en bakromsspiss. Det er liksom spillestilen deres. I dag var bare alt håpløst, og jeg er glad jeg ikke er Brann fan. Ser ut som dere går inn i en tung periode nå. Selv tviler jeg på at Ighalo kan være i nærheten av å ha på seg skoene til Helstad. Men man får se. Håper Brann reiser seg, spilte mye fin og gledelig fotball i fjor. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tja, hva kan man si? Brann skapte fint lite, men det var positivt å se Bakke og Sigurdsson. Skjønner ikke hvorfor ingen bakromsspiller kom innpå, men Demba var nå uansett et friskt pust. Vi har ingen bakromsspillere. Både Demba og Winters på benken er spillere som liker å få ballen i beina. Det nærmeste må være Ludvigsen, men han er vel fortsatt langt unna den kampformen han bør være i. Dessuten tviler jeg på at han er god nok. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Faren min foreslo noe, som jeg mener vi burde prøve. Huseklepp som ren spiss, ved siden av demba eller karadas. MAO samme ellever som vi hadde i går, bare ren 4-4-2, ikke bakke hengende bakerst, og ikke huseklepp på høyre. Det burde gi oss gjennombruddskraft. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du har glemt at Huseklepp kanskje er den dårligste avslutteren på norsk jord. I god konkuranse med Tettey Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 MIM har også vært bastant på at Huseklepp ikke har plasseringene/bevegelsene som kreves av en spiss. Hva er det med at den italienske klubben har lagt inn nytt bud på Ighalo? Trodde Lyn hadde godtatt Brann sitt bud. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Budet er bindene det. Men alt er avhengig av at ighalo blir enig med brann om sin personlige kontrakt. Hvis han ikke blir enig, kan andre klubber komme inn. Men frem til da så er han i prinsippet "brannspiller". Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ser gangen i det nå etter litt mer utfyllende info fra TV2/Lyn. Lyn kjører reint og det er kanskje ikke noen sak i det hele tatt. Får se hva Ighalo gjør nå. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2094536.ece Tviler på han kommer, men det er vel opp til Ighalo nå. At en spiller heller vil til Udinese enn Brann er forståelig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper Brann også tar en vurdering av personlighet når de nå skal ut og kjøpe ny spiss. Råttent gjort. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Dette er typisk Brann. Selge en av sine toppspillere (i dette tilfelle den eneste som har visst hvor målet er hen) før en erstatter er klar. Brann kan ikke ligge på latsiden når italienske og nederlandske toppklubber var med på leken. Hva skal Brann gjøre nå? Vi må ha en spiss som fungerer. Robbie er gammal og har ikke funnet målet på en stund, Demba er urutinert. Huseklepp/Karadas kan kanskje funke, men som enkelte påpeker er ikke akkurat Huseklepp en av de giftigste avslutterne i serien. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hvis det som står HER er riktig så var Ighalo klar for Brann gjennom sin aksept til avtalen. At ingenting ble underskrevet før den medisinske testen er fullt forståelig. Foreløpig ser det ut til at Brann har gjort dette på riktig måte. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Kanskje Brann har gjort det "riktige" i Ighalo-saken... Den ser jeg. Men det jeg kritiserer er at Helstad ble solgt før en erstatter var på plass, som Brann har en lei tendens til å gjøre. Ighalo går i vasken, han vil til en større klubb, og Brann sitter uten en spiss som kan score mål resten av sesongen. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det er da bare å kjøre Karadas på topp? Han har vært målfarlig før og kan vel bli det igjen... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sportslig sett tabbe å selge Helstad nå men en del av avtalen mellom Brann og Helstad var at Helstad skulle få gå ved et godt tilbud. Gitt Helstads alder var det vel nå eller aldri. Hmm... sa Ighalo ja til Brann eller sa han at tilbudet var bra nok men ville tenke seg om? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Karadas funker best med en bakromsspiller ved sin side, har jeg inntrykk av. Men jeg er kun en tilskuer og har nok ikke peiling (ref Jan Derek Sørensen). Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Laget mot Ventspils ifølge BT. Håkon Opdal Bjørn Dahl – Olafur Bjarnason – Kristjan Sigurdsson – Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli – Eirik Bakke – Hassan El Fakiri – Petter Vaagan Moen Azar Karadas – Robbie Winters Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå