Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kjør samme backrekke som i slutten av fjoråret, få Karadas frem. Demba virker jo mer som en midtbanespiller. Huseklepp på kanten og Solli inn sentralt eller evt. på benken. Vi trenger nye impulser nå. Dette tapet her bør brukes som motivasjon til å rette opp sesongen. Kun seriegull kan få oss til å glemme dette, slik 6-0 ble glemt i fjor. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kunne faktisk ha vært artig med demba på midten, enten det eller som hengene spiss. Han er et glimrende oppspillingspunkt Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) - Bergens stolthet kan vell fjernes fra topic nå? btw: vet at flere har skrevet det, men serr? Endret 24. juli 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor ligger viking på tabellen sa du ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kunne faktisk ha vært artig med demba på midten, enten det eller som hengene spiss. Han er et glimrende oppspillingspunkt Ja han virker å være en spiller som passer bedre i rommet mellom motstanders forsvar og midtbane enn han er en ren spiss. Men Brann spiller jo ikke slik, dog burde det vært et alternativ. Demba har et tungt og godt skudd, god pasningsfot og en teknikk og styrke som gjør at han er vanskelig å fange opp. Som gjennombruddsspiss har han vist at han ikke duger nå. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kjør samme backrekke som i slutten av fjoråret, få Karadas frem. Demba virker jo mer som en midtbanespiller. Huseklepp på kanten og Solli inn sentralt eller evt. på benken. Vi trenger nye impulser nå. Dette tapet her bør brukes som motivasjon til å rette opp sesongen. Kun seriegull kan få oss til å glemme dette, slik 6-0 ble glemt i fjor. Solli er jo en spiller som faktisk duger for tiden, og var den desidert beste i Brann-forsvaret i går. Ser gjerne han på backen og Huseklepp på kant i framtida. Bare vi holder Karadas langt unna forsvaret i framtida er mye gjort tror jeg. Et annet enormt problem vi har er defensive dødballer. Her må trenerteamet begynne fra scracth og jobbe knallhardt med spillerne til det sitter stålbra. Har aldri i min levetid sett et Brannlag som er spesielt gode på dødballer, men denne generasjonen må jo være den dårligste, spesielt defensivt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Solli har funnet en bedre form nå enn tidligere i sesongen ja. Orket kun en halvtime av gårsdagens kamp, så hvor det bar når Molde scorer mer mål enn de har målsjanser. Jeg har sett Brann-slakt før. Med sykdom i kroppen så er det grenser for hva jeg orker å utsette meg for da humøret ikke er på topp fra før. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hvor ligger viking på tabellen sa du ? ikke bra men bedre med 0 - 1 mot rosenborg en 0 - 8 mot molde. Endret 24. juli 2008 av General_Skurf Lenke til kommentar
Husam Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor ligger viking på tabellen sa du ? ikke bra men bedre med 0 - 1 mot rosenborg en 0 - 8 mot molde. Man foretrekker selvfølgelig å ligge bra an i serien enn å gjøre det bra i enkeltkamper. Skal du begynne å plukke på Brann og Vikings enkeltkamper er det kanskje greiest å begynne med seriekampen de har spilt mot hverandre i år. Kan ikke du minne oss på hvordan det gikk? Gleder meg å lese dette (http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6642&brann=c176de78727b0fa2797ed8033b18eaa2), og å vite at det er kamp igjen allerede på lørdag. Da kan vi sette oss ordentlig fast i dritten, eller karre oss opp igjen. Ypperlig utgangspunkt spør du meg. Får gjøre kampen mot FFK til samme type kamp som hjemme mot AaFK i fjor. Alt skal revansjeres, og snuoperasjonen er i gang. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vi kommer nok til å reise oss selv om flere kommer til for å sparke de som allerede ligger nede. Akkurat de sparkene er det bare til å ignorere, det er jo bare lavmål uansett. La os bruke dagen til virkelig å tygge på denne begredelige opplevelsen og virkelig la den svi litt, slik at når oppgangen kommer så blir den enda bedre. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fyllingen - Bergens Stolthet. *Skadefryd* Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fisketorget-Bergens Stolthet Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hehe.. er ikkje brann som er probleme, det er klasse spillet til Molde :love: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hehe.. er ikkje brann som er probleme, det er klasse spillet til Molde :love: ?...ja..... Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var det ikke en Brann-original som en gang ga ut bok og skrev noe sånt som "Hvis jeg, med en pistol mot tinningen, ble tvunget til å slippe en atombombe over en by i Norge, så ville jeg uten tvil valgt Molde"? Elns? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) TV2 sporten melder at Lyn har godtatt Branns bud på 15 mill på Ighalo. Skal til Bergen over helgen og forhandle om personlige betingelser. Og Le Mans har lagt inn bud på Helstad. Hmm... Endret: Helstad ut - Ighalo inn. Ha en fin dag. Endret 25. juli 2008 av huffadhemi Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Helstad er solgt, Igahlo er kjøpt Brann.no Helstad ut - Ighalo til Bergen Sportsklubben Brann har i dag akseptert et bud fra franske Le Mans som gjør at Thorstein Helstad forsvinner fra klubben. Samtidig er det klart at nigerianeren Odion Jude Ighalo er i ferd med å bli Brann-spiller. Brann.no Forum Endret 25. juli 2008 av AllFather Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Griner av glede og sorg Er det under 30 millioner så skal jeg gå å urinere på bilen til Bruun hansen, helst i baksetet.' Hvis ikke igahlo er klar til å spille fulltid fremover nå, så må jeg si at jeg er faktisk redd nedrykk :S Endret 25. juli 2008 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå