Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Det skal virkelig ikke gå an. Ikke faen.

Edit: yadda, og det stod det altså 7 - 0.

Edit2: ooooog der var det 8 - 0, og jeg blir løv-ham supporter. De har faen meg større sjanse til å vinne cup og serie!

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For vi skal vinne finalen...

Ja vi skal vinne finalen...

For vi skal vinne fina-a-leen... i 2009.

Det var to ting som gjaldt i dag; Ørn/Ørn i midten og Karadas på topp. Men hører Mjelde på sofaekspertene? Neeeiidaa...

Redigert: Synd at Ludde ikke klarte å redusere til 8-1 og skape ny spenning. Tipper det blir den gamle leksen om at [neste motstander] skal få svi.

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar
Men fra spøk til revover. Jeg fikk ikke sett kampen, var det virkelig så håpløst som resultatet tilsier?

Litt verre?

Herlig å stå på stadion i dag. Endelig scorer Molde på sjansene sine (Så til de grader). Mame er bare helt rå på alle plan, for en spiller! Alt fungerer for tiden, og det er rett og slett herlig. Så får vi håpe Kjellemann er like flinke til å få guttene ned på jorda igjen foran helga som han var i dag.

Lenke til kommentar

Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere eller noe slikt. Eneste positive med slike opplevelser er at man verdsetter seirene bedre. Som en fattig trøst. Det var jo ikke som om vi tapte mot et 2. divisjonslag heller, så det kunne nesten vært verre. Men et bunnivå så absolutt.

Fredrikstad må bankes til helgen og det så til de grader.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg i det hele tatt heier på et norsk lag som spiller i CL ...

Få tilbake selvtilliten så bør det gå bedre. Men akkurat nå er Brann nede for telling og får bruke tiden på å stable seg på bena igjen for å fortsette kampen. Vi kan ikke grave oss ned. Synd det i år nok blir feiring av gull et annet sted. Men lykke til å gjenta en like god feiring, vi har nå i hvert fall gitt andre noe å strekke seg etter i den sammenheng.

Men litt håp har jeg nå fortsatt. Men da må Fredrikstad nedsables til helgen.

Lenke til kommentar

Jeg ga en stakkars jævel gratis parkering i dag, siden han kom kjørende fra Bergen i en tilårskommen Toyota HiAce, og jeg hadde pakket pengeskrinet og billettene for dagen. Jeg unner ham den gratisparkeringen nå. Får svi nok å tape. Tape åtte jævla null, ja. :D

... og hvis du skulle lese dette, du med HiAcen, så ikke glem hva jeg sa til deg før kampen:

Du: "Vi vifter med røde flagg i dag!"

Jeg: "Røde flagg kanskje, men blå seier."

Takk for kampen.

Lenke til kommentar

Skjønner rett og slett ikke hva som går av forsvaret vårt om dagen. Det er jo det som virkelig er katastrofalt. Hanstveit og Dahl gjør feil på feil på backene, Siggurdsson (fortsatt småskadet?) er tydeligvis ikke i nærheten av formen fra 2006 og delvis i fjor, og Bjarnason er mer tragisk enn noengang. At Karadas ikke kan spille midtstopper har han vel bevist en gang for alle den siste tida, håper også Mjelde ser det. Om Brann gjør alvor av å kjøpe en spiss for 15 mill+ og samtidig stiller med samme backrekke etter sommervinduet krever jeg å se STORE prestasjonsforbedringer fra samtlige forsvarsspillere. Skjer ikke det vinker jeg farvel til all min tiltro til det sportslige utvalget i dagens SKB.

Lenke til kommentar

Flott på Flesland i går. Nok en gang måtte Bergens fineste til aksjon når totaltrærne i BBB har skjerfet foran øynene, og nekter å se hva som skjer i lokalene på stadion. De tolv fremmøtte gav spillerne fikk sin velfortjente dose av spott og hets. Konklusjonen blir vel at Bakke ikke liker å bli påminnet gamle fylleeskapader fra England, og at Bruun ikke liker å bli hudflettet for sine valg på spillermarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...