Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlige greier dette her, Vålerengen driter på seg, og det føles like godt hver gang de taper. Har ikke vært på Stadion siden Molde i mai grunnet jobb, så nå skal det jaggu meg bli godt med en kamp igjen!

Ja du er vell ikke like spydig nå tenker jeg ^^.

 

 

Nå tape brann 2-1 og VIF 6-1 :)

Men en elendig kamp av Brann med 2 baklengs forutsaket av elendig forsvarspill.

2 gedigne tabber ble til to baklengs :)

 

Kudos til AAFK for å benytte sjansene de fikk i kampen :)

Lenke til kommentar
Herlige greier dette her, Vålerengen driter på seg, og det føles like godt hver gang de taper. Har ikke vært på Stadion siden Molde i mai grunnet jobb, så nå skal det jaggu meg bli godt med en kamp igjen!

Ja du er vell ikke like spydig nå tenker jeg ^^.

 

 

Nå tape brann 2-1 og VIF 6-1 :)

Men en elendig kamp av Brann med 2 baklengs forutsaket av elendig forsvarspill.

2 gedigne tabber ble til to baklengs :)

 

Kudos til AAFK for å benytte sjansene de fikk i kampen :)

Beklager 5-1 :)

 

 

HEIA VÅLERENGA!

Lenke til kommentar
Herlige greier dette her, Vålerengen driter på seg, og det føles like godt hver gang de taper. Har ikke vært på Stadion siden Molde i mai grunnet jobb, så nå skal det jaggu meg bli godt med en kamp igjen!

Ja du er vell ikke like spydig nå tenker jeg ^^.

 

 

Nå tape brann 2-1 og VIF 6-1 :)

Men en elendig kamp av Brann med 2 baklengs forutsaket av elendig forsvarspill.

2 gedigne tabber ble til to baklengs :)

 

Kudos til AAFK for å benytte sjansene de fikk i kampen :)

Beklager 5-1 :)

 

 

HEIA VÅLERENGA!

 

Hehe. Er ganske artig å lese inne i Vålerengen- tråden, der de klager over at et par stykker stikker innom med "spydige" kommentarer. Vi får det samme tilbake, blant Vålerengenfans, så jeg ser ikke helt hva dere har å klage over. :)

 

For øvrig virker det som Felt- Z er blitt et klappefelt. Men de skal ha at det faktisk er de som drar igang 60% av alle sangene, og det er de som får inn nye sanger. De har klart en fordel ved at de står på den øvre delen av tribunen, men uansett tror jeg vi skal være glad for at vi har en gjeng pent kledde som hjelper til på den ellers labre stemningen vi har hatt på Staddaen de siste kampene..

Lenke til kommentar
For øvrig virker det som Felt- Z er blitt et klappefelt.

 

Klapping er strålende så lenge man synger og klapper samtidig, og klappingen gjør sangene mer samstemt så lenge det foregår i jevnt tempo. Klapping blir først et problem når det tar over for synging. Problemet på Stadda stemningsmessig, er at når felt Z drar i gang sanger som ikke alle kan, klarer ikke bataljonsfeltene å henge seg på. Hva med å gå litt inn for å lære seg forskjellige sanger? Som for eksempel denne feiende visen, signert Bergen Munnspillorkester:

Den ble sunget lenge og vel på øvre Z, men ingen på nedre så ut til å ta notis. Har et håp om at dette bedrer seg til høsten, da den regjerende feriestemningen forhåpentligvis avtar.
Lenke til kommentar
Solli var Branns beste i dag.

Vi har ikke sett samme kamp. Jeg så en Solli som har begynt igjen med det mange kritiserte han for i trøndelag; å prøve på tversoverpasninger som selvsagt ender opp hos motstander. Branns dårligste.

Såvidt jeg fikk med meg så kåret juryen på Brann stadion han til Branns beste spiller, han gjorde det vel også bra på forskjellige spillerbørser. Jeg deler denne oppfatningen og syntes han var Branns bestemann.

 

Hvordan han kan anses som en av de dårligste i den kampen er for meg en liten gåte. Men du får gjerne mene det.

Lenke til kommentar
For øvrig virker det som Felt- Z er blitt et klappefelt.

 

Klapping er strålende så lenge man synger og klapper samtidig, og klappingen gjør sangene mer samstemt så lenge det foregår i jevnt tempo. Klapping blir først et problem når det tar over for synging. Problemet på Stadda stemningsmessig, er at når felt Z drar i gang sanger som ikke alle kan, klarer ikke bataljonsfeltene å henge seg på. Hva med å gå litt inn for å lære seg forskjellige sanger? Som for eksempel denne feiende visen, signert Bergen Munnspillorkester:

Den ble sunget lenge og vel på øvre Z, men ingen på nedre så ut til å ta notis. Har et håp om at dette bedrer seg til høsten, da den regjerende feriestemningen forhåpentligvis avtar.

 

Tro meg, det er et fåtall som er inne på Bataljonen sine sangsider og forum, i forhold til hvor mange som står på Hansa. Derfor er det svært vanskelig å få innført nye sanger. Ja, felt- Z er de som bidrar mest, men dere(?) står ett stykke fra oss på nedre, og selv om vi hører dere godt så blir det ikke til at noen på mitt felt, enten kan eller tør, synge med.

 

Opp med humøret min venn! Herlig sang, det der. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ighalo virker lysten på Brann, men jeg vet ikke hvor mye mer vi vil gå opp i pris. Satser på å ha han tre sesonger og så selge han for 100 mill til en toppklubb :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...