huffadhemi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så da blir det Mr. Karadas på topp igjen en stund fremover? Fortell meg igjen hvorfor han skal være midtstopper og ikke spiss? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så da blir det Mr. Karadas på topp igjen en stund fremover? Fortell meg igjen hvorfor han skal være midtstopper og ikke spiss? Ha en fin dag. Fordi han har vist seg å være en særdeles stabil og god midtstopper, det er en grunn for at han har "fast plass" for øyeblikket. Dessuten BØR det ikke være bruk for Karadas framme når vi har Helstad og en 10 millioners spiss til disposisjon fremst. Dog viser Demba Nyren at han ikke eier målvilje, ei heller å ta smarte valg. Så var jo Helstad skadet - jeg er sikker på at han hadde avgjort dette om han hadde spilt. Slik jeg ser det er det ikke nødvendig med Karadas framme sålenge Helstad spiller og Demba viser at han kan score mål. Vi trenger uansett en kvalitetsspiss. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Uffda, då ser det skummelt ut mtp. gullet. Helstad står for halvparten av målene til Brann. Nestemann er Demba med to mål. Laget er alt for avhengig av Helstad, om ikkje Demba eller Winters finn målet snart bør det skaffes ein ny spiss. To kvalitetsspissar på topp bør være eit must. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 *snip*Slik jeg ser det er det ikke nødvendig med Karadas framme sålenge Helstad spiller og Demba viser at han kan score mål. Vi trenger uansett en kvalitetsspiss. Det var det med Demba og mål da. Og det med Demba og samspill. At Karadas viser styrke som midtstopper er klart men 'eg belitar meg ikkje'. Det har vært bruk for en spiller som Karadas i angrep i år og det er i høyeste grad bruk for ham i angrep nå. Helst sammen med et hurtigtog som treffer riktig side av noten. Så hvem blir spiss fremover? Ser at Huseklepp er nevnt men Mjelde har tidligere vært konsekvent på at Huseklepp ikke har riktig bevegelsesmønster for en spiss. Winters og Karadas? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tipper at dette blir laget på søndag: Opdal Dahl - Bjarnasson - Karadas - Hanstveit Solli - Bakke - El-Fakiri - Vaagan Moen Winters - Nyrèn Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tror også det blir laget. Er litt usikker på Fakiri foran Jaiteh, men regner vel med at Mjelde har kontroll på hvem som er i form av disse to. Likevel må dette bety at Fakiri har hevet seg MANGE hakk siden han startet sist. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er Sigursson skadet? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 er vel tilbake fra skade, men har ikke trent ordentlig på lenge og derfor starter han nok på benken. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) ...og Brann vil ha Moldskred. Er særdeles skeptisk. Endret 18. juli 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det meste er bedre enn Nyrén. Jeg vil ha en spiss som scorer, ikke en som kan skyte over på brasse for så at Brann taper. Dessverre. Han får slite benken frem til han har fattet spillesystemet. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Brann har bydd 15 mill for Ighalo. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Han er en spiller jeg kunne ha tenkt meg hos brann. Synd at de sa nei, uansett om den prisen stemmer eller ei Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Uansett godt å få bekreftet at ting skjer i Idrettsveien. Virker som om Hardballs 10 millioner fort kan få bein å gå på, når Mjelde i tillegg har uttalt at han ønsker eventuelle forsterkninger klar til 1. august. Endret 19. juli 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Herlige greier dette her, Vålerengen driter på seg, og det føles like godt hver gang de taper. Har ikke vært på Stadion siden Molde i mai grunnet jobb, så nå skal det jaggu meg bli godt med en kamp igjen! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser ut til å bli en bra kamp. Men herregud for noen kommentatorer. Kjedelig.... Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Godt gjort å bli eid av Aalesund på Staddaen. Sukk og dobbel sukk. Til tider tilløp men tydelig at spillet til Brann ikke sitter skikkelig og at Helstad har vært flink til å maskere det. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Herlige greier dette her, Vålerengen driter på seg, og det føles like godt hver gang de taper. Har ikke vært på Stadion siden Molde i mai grunnet jobb, så nå skal det jaggu meg bli godt med en kamp igjen! Ja du er vell ikke like spydig nå tenker jeg ^^. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hærlig, Ålesund! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hærlig, Ålesund! For ett bortkastet innlegg........ Men Brann var ikke gode nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå