Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da blir det Mr. Karadas på topp igjen en stund fremover? Fortell meg igjen hvorfor han skal være midtstopper og ikke spiss?

 

Ha en fin dag. :)

 

Fordi han har vist seg å være en særdeles stabil og god midtstopper, det er en grunn for at han har "fast plass" for øyeblikket. Dessuten BØR det ikke være bruk for Karadas framme når vi har Helstad og en 10 millioners spiss til disposisjon fremst. Dog viser Demba Nyren at han ikke eier målvilje, ei heller å ta smarte valg. Så var jo Helstad skadet - jeg er sikker på at han hadde avgjort dette om han hadde spilt.

 

Slik jeg ser det er det ikke nødvendig med Karadas framme sålenge Helstad spiller og Demba viser at han kan score mål.

 

Vi trenger uansett en kvalitetsspiss.

Lenke til kommentar

Uffda, då ser det skummelt ut mtp. gullet. Helstad står for halvparten av målene til Brann. Nestemann er Demba med to mål.

 

Laget er alt for avhengig av Helstad, om ikkje Demba eller Winters finn målet snart bør det skaffes ein ny spiss. To kvalitetsspissar på topp bør være eit must.

Lenke til kommentar
*snip*

Slik jeg ser det er det ikke nødvendig med Karadas framme sålenge Helstad spiller og Demba viser at han kan score mål.

 

Vi trenger uansett en kvalitetsspiss.

Det var det med Demba og mål da. Og det med Demba og samspill. At Karadas viser styrke som midtstopper er klart men 'eg belitar meg ikkje'. Det har vært bruk for en spiller som Karadas i angrep i år og det er i høyeste grad bruk for ham i angrep nå. Helst sammen med et hurtigtog som treffer riktig side av noten.

Så hvem blir spiss fremover? Ser at Huseklepp er nevnt men Mjelde har tidligere vært konsekvent på at Huseklepp ikke har riktig bevegelsesmønster for en spiss. Winters og Karadas?

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...