SurfingElite Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Flott med seier i dag selvom vi skulle ha scoret flere mål. 2-1 gir ikke et riktig bilde av kampen siden Brann dominerte kampen totalt. Men å sikkre 3 poeng er selvfølgelig viktigst. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Per Joar Hansen mener kampen var jevnspilt i 1. omgang. Hva i huleste er det han gjør på benken. Ikke rart at Ålesund ikke tar poeng når treneren ikke ser bedre enn som så. Ålesund hadde jo nesten ikke ballen i hele første omgang. De gangene de hadde den klarerte de rett opp i luften eller til Lasse Olsen som gikk i offside. Ålesund var fryktelig svake. De første 10 minuttene av andre omgang så vi virkelig hvor dårlige de var. Jeg tror ikke Brann hadde tatt 3 poeng mot så mange andre lag i Tippeligaen med den prestasjonen de leverte i går. Men tre poeng er nå tre poeng... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Søppel! (Ytterlige kommentarer unødvendige) Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jada brann fortsetter i sin gode form, faen hele forsvaret må byttes ut det e jo bare søppel. Ufattelig dårlig kamp.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Håper virkelig Brann drar noen forsvarskaniner opp av hatten i sommer. Men det skal sies at det ikke bare er forsvaret som ikke fungerer, den defensive jobbinga til midtbanen er tvilsom også. Ryggeryggerygge Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Snakker om å GI vekk mål. Jaja, vi har 23 poeng uten å være i nærheten av noe form så jeg setter min lit til at de andre lagene dabber av og Brann gjør som i forna dager og blir det store høstlaget. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fy **** at det går ann,er så sint nå. Herregud!! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Først må jeg bare si at det nesten må være pinlig å være Vikingsupporter i dag. Ikke pågrunn av det sportslige men på måten de blir synget ut av Brannsupporterene i første omgang. I følge lyden på tv'n er det bare Brannsupporterne vi hører og det er imponerende! Når det kommer til det blir sportslige er jeg bare flau over at Corales spiller på Brann. Han sentrer kun bakover på banen og er ikke god offensivt i det hele tatt. Viking vinner fortjent selvom de har mange dommeravgjørelser med seg. Blandt annet syntes jeg ikke 2-1 målet er frispark, men det er bare mitt syn på saken. I første omgang var jeg imponert over Eirik Bakke, men som resten av laget fallt han av i andre omgang. Sikkert mange skrivefeil, men orker ikke rette fordi nå er jeg bare skuffet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Enig med deg ang Corales,han er altfor dårlig og gjør altfor mange feil of feile avgjørelser Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det brann presterer idag holder ikke..Brann suger å spille defensivt! Nei,hvorfor gjør ikke Mjelde det han er best til?Spill agressiv angrepsfotball. Brann var med i 25 min av en kamp på 90,selv om Øvrebø ikke liker Brann og dømmer ikke akkurat i deres favør kan ikke dette forsvares. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Roald Bruun-Hanssen bør starte jakten etter ny klassestopper NÅ! Spreng gjerne banken til Hardball. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Støttes! Helstad, Winters og Sæternes er virkelig ikke god på bortebane. Sier ikke nei til en spiss til! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Brann trenger en ny spiss, helt klart. Synes de bør satse på Kjartan Finnbogason. Han virker veldig spennende. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det skal også nevnes at akkurat nå er Daniel Bogdanovic på prøvespill i Brann. Bergens Tidene Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Joda, men en jeg tviler litt på han. Han er tross alt ikke i førstelagselveren til Malta. En brann spiller bør være det. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Under Mjelde sitt regime i Brann har de til tider dratt fram offensivt spill av klasse,men roter kontinuerlig defensivt. Så ka e gale med å spille en mer ballbesittende offensiv spillestil og stå høyt med laget. Det er DET brann er best til,hørte en lar annen kødd sa at forsvar vil alltid slå angrep..bla..bla..bla,bare se på Hellas under EM bla..bla..ball Men Brann er best å angripe og presse høyt,så får vi heller tape noen kamper på at vi blir kontret men vertfall prøvd å spille ball. Har forståelse for at når bunnlag kommer på besøk hos store lag og spiller superdefensiv-lange-baller og kontringer for å stjele et poeng eller tape minst mulig,men Brann satser på å vinne serien,da må de gå ut på banen for å være best!Ikke kjipe seg til en "komfortabel 3-poenger" Og for Brann's skyld la Susekleppen fortsette å spille! Endret 26. juni 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Joda, men en jeg tviler litt på han. Han er tross alt ikke i førstelagselveren til Malta. En brann spiller bør være det. 8948761[/snapback] I følge bergens tidene imponerte han, tror han fremdeles er under vurdering. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Forsvaret til brann er ikke like patent som i fjor. spør du meg er Sigurdson den eneste forsvareren som pr. dags dato er brukbar. Bjørnsson var super mot Lillestrøm, men mot Lyn sviktet han når det gjalt som mest. Bjarnarson var mer eller mindre skyld i 1-0 scoringen, da han slapp markeringen på Ijeh. Hanstvet imponerte ikke mot Lyn, og Corales er ikke en dårlig erstatter. Men jeg syntes ikke Corales er like god defensivt som Hanstveit. Bjørn Dahl var heller ikke mye å skryte av sist kamp, men han har stort sett vært god. Midtbanen til Brann er forsåvidt god, men verken Vaagan Moen eller Andresen har imponert stort. Spesielt ikke sistnevnte. Godt vi har Huseklepp, som jeg syntes var Branns beste spiller sammen med Oppdal. Jeg syntes også det var et dårlig trekk av Mjelde å bytte ut Gashi med Winters. Winters var for det første helt passiv helt frem til brann fikk straffe (billig til fy, men men). For det andre syntes jeg Martin burde ha blitt tatt av istedenfor Gashi. Gashi kunne gått ned på Marins plass, og Winters inn som spiss, istedenfor å spille 4-4-1-1 som de gjorde sist. Og til slutt.... brann må faen meg slutte med den forbanna langball fotballen som til tider er overrepresentativ for branns angrepspill. Når brann er i slaget, er det en-touch fotball, lure passninger, løp og dribling helt inn til 5-meteren Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Forsvaret til brann er ikke like patent som i fjor. spør du meg er Sigurdson den eneste forsvareren som pr. dags dato er brukbar. Bjørnsson var super mot Lillestrøm, men mot Lyn sviktet han når det gjalt som mest. Bjarnarson var mer eller mindre skyld i 1-0 scoringen, da han slapp markeringen på Ijeh. Hanstvet imponerte ikke mot Lyn, og Corales er ikke en dårlig erstatter. Men jeg syntes ikke Corales er like god defensivt som Hanstveit. Bjørn Dahl var heller ikke mye å skryte av sist kamp, men han har stort sett vært god. Bjarnason har jo vært bedre enn Siggurdsson i år. Synes begge to har ferdighetene som skal til for å danne et kompakt midtforsvar, det så vi senest i fjor, men de virker så jævlig ubesluttsomme og nølende hittil i år. Spesielt Siggurdsson har tatt noen steg ned når det gjelder trygghet bak der. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Midtbanen er vel ikke så flinke til å hjelpe forsvaret i år, tror mye av grunnen ligger der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå