Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha...

Eg leste at de skulle legge kunstgress....

Eg og, forstod lite når eg i tillegg såg det sto "Helstad og Solli er fornøyde" i ei avis, eg meinte no at Helstad hadde vore motstandar av kunstgras heile tida. Så viser det seg at dei skreiv "naturgress", kunne skrive "gress" vel. Blir som når snø blir kalla "villsnø".

Jaja, kjempegreier at det blir gras på Stadion, godt at dei ikkje hoppa på kunstgrasbølga, det blir berre feil på toppnivå.

Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

skal Espen Hoff til brann?

jeg følger med på brann.no og har lest og sett at brann var intresert men viste ikke at det var helt klart at han kommer til brann!

Gjør han det, kommer Espen Hoff til Brann?

Lenke til kommentar
EM er mye bedre enn Tippeligaen! Det er oftere kamper også..

Edland

Det er et høyt nivå på fotballen, ja. Men du mener altså det er gøyere å se f. eks Tyrkia - Sveits enn Brann - Vålerengen? Dessuten er det jo så flaut å høre alle "supporterene" til lagene synge de samme monotone sangene. "Å-å-å-å-å-å" med to liter maling i fjeset, ikledd i tre flagg, rød bukse, fotballsko, drakt og fire-fem skjerf.

Tippeligaen har en sjel som jeg ikke finner i EM. Men følger selvsagt med, det er kjempegøy å se på kampene. Selv om de ikke betyr noe som helst, for min del. England er ikke med, engang.

Lenke til kommentar
EM er mye bedre enn Tippeligaen! Det er oftere kamper også..

Edland

Det er et høyt nivå på fotballen, ja. Men du mener altså det er gøyere å se f. eks Tyrkia - Sveits enn Brann - Vålerengen? Dessuten er det jo så flaut å høre alle "supporterene" til lagene synge de samme monotone sangene. "Å-å-å-å-å-å" med to liter maling i fjeset, ikledd i tre flagg, rød bukse, fotballsko, drakt og fire-fem skjerf.

Tippeligaen har en sjel som jeg ikke finner i EM. Men følger selvsagt med, det er kjempegøy å se på kampene. Selv om de ikke betyr noe som helst, for min del. England er ikke med, engang.

Nå er jo ikke akkurat Tyrkia - Sveits det beste oppgjøret heller da. Men nå som det nærmer seg finalen, syntes jeg dette er langt mer underholdende enn de fleste Tippeliga-kampene, ja.

Litt overdrevet bruk av supporter-effekter kan jeg jo være enig i, men i passe mengde er dette bare bra for stemningen i kampene.

Enig med deg at det er kjipt at England ikke er med.

Edland

Lenke til kommentar
4-1 mot Molde. Helstad puttet to, videre scoret Ludde og Huseklepp.

Tydelig at Ludde har 'klippet håret og kommet seg i arbeid'. :D Hassan har vært hos frisøren han også etter rapportene å dømme. Og Huse på gang. :woot: Håper Brann har fått på plass det gode løpsmønsteret fra i fjor høst og innsats og tæl a'la Tyrkia og Russland.

6-0 over Kamma kan være en god start.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjenner spenningen foran kamp er på vei. Er veldig usikker på hvordan kampen mot B/G skal ende. Har vært på stadion å sett Brann bli kontret i senk av de gule før, og håper IKKE på reprise for å si det sånn.

Ellers spennende med Molde borte i cupen, helt modt på treet-trekning synes jeg. Nå har Brann muligheten til å bevise at de egentlig er bedre enn Molde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...