Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså. Jeg synes det blir litt frekt å trekke frem Solli som den som hever seg, når han på motsatt side har hevet seg vel så mye. Jeg var positiv til Vaagan Moen mot RBK, og også mot Molde. Men for all del; Gratulerer Solli. Du spiller nå mindre bedritent enn du gjorde tidligere i sesongen.
Grunnen til at Solli blir trukket inn, er at det ikke er lenge siden han var skadet, altså at han KOMMER seg etter skaden. PVM blir også bedre og bedre, selv om han ikke har slitt med samme skader som Solli. Men han var jo ute mot RBK - håper han kommer seg til HamKam-kampen.
Lenke til kommentar

Tror det er mangen av spillerne i startellveren som gjerne hadde stått over noen kamper ila sesongen til nå for å bli kvitt småskader om muligheten hadde vært der. At det bare er Solli som har slitt med skader og fått spillet preget av dette er nok langt fra sannheten.

 

Håper pausen nå kan få noen av disse til å prestere på nivå med i fjor igjen.

Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

 

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

 

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

Du kan bare glemme Strømstad.

Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

 

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

Du kan bare glemme Strømstad.

 

På bakgrunn av?

Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

 

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

Du kan bare glemme Strømstad.

 

På bakgrunn av?

Aldri i livet om Strømstad drar til Brann, jeg er selv Start-Fan og vet at han aldri drar til Brann.

Lenke til kommentar
Solli kommer seg, synes jeg.

Han har slitt, men blir bedre og bedre for hver kamp han spiller. ;)

Tull! Han har spilt like bås hele sesongen. Send han og El-Fakiri på første fly om de ikke skjerper seg!

 

Konè og Strømstad inn i sommer, i tillegg til Hoff som allerede er klar.

Du kan bare glemme Strømstad.

 

På bakgrunn av?

Aldri i livet om Strømstad drar til Brann, jeg er selv Start-Fan og vet at han aldri drar til Brann.

 

Åja,ja viss du VET det så. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at det er for dårlig intensivitet - for alle jobber godt - men heller bedre offensiv styrke, og færre feilpasninger.

 

Og jeg tviler på at Strømstad kommer til Brann. Det var flere klubber som var interesserte seg i han når Start rykket ned, og når han da valgte å ikke bytte klubb, tviler jeg på at han kommer til å bytte ved overgangsvinduet. For det er jo så å si sikkert at Start rykker opp igjen.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke si at det er for dårlig intensivitet - for alle jobber godt - men heller bedre offensiv styrke, og færre feilpasninger.

 

Og jeg tviler på at Strømstad kommer til Brann. Det var flere klubber som var interesserte seg i han når Start rykket ned, og når han da valgte å ikke bytte klubb, tviler jeg på at han kommer til å bytte ved overgangsvinduet. For det er jo så å si sikkert at Start rykker opp igjen.

Enig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...