Dotten Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sigurdsson var for arrogant. Han møtte her en mann som faktisk var raskere enn han. Da kan han ikke ligge slik som det der. I tillegg så tapte han mye en mot en. Karadas var god på hodet, men rotet også mye når motstander kom langs bakken. Backene var jo stort sett på andre siden av banen når Molde kom fremover, så der bør vel Mjelde få endel av skylden. Selv om det virket som om han ga dem beskjed om å holde igjen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Premien for kveldens bevingede ord går til Azar Karadas: - Vi så ut som klovner Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Opdal 6 - Kunne ikke gjøre så mye med det første målet (det jeg så på nært hold), og hadde et par gode redninger. Dahl 3 - Kjempet bra, men et par dårlige markeringer og gjorde ikke noe god rolle som back. Karadas 5 - Kjempet også bra, men hadde et par horrible pasninger. Sigurdsson 4 - Gjorde det bedre fremme en bak idag. Hadde problemer med å passe på den svært raske Diouf(?). Får et ekstra poeng på grunn av målet Hanstveit 5 - Jobbet bra, gjorde et par dårlige beslutninger, men hadde grei kontroll bak. Moen 7 - Branns beste. Jobbet veldig bra, gode innlegg og et fantastisk mål! Bakke 6 - Nok en gang kjemper han bra og utfyller kapteinrollen fint. Einarsson 5 - Har en rimelig anonym oppgave, men utførte oppgavene greit. Solli 6 - Kjemper bra - som vanlig, og løper som en hest. Har et par dårlige pasninger, som han som ofte har. Winters 3 - Branns dårligste. Han får lite til, og taper de fleste dueller. Han burde vært litt sterkere. Helstad 6 - Bra at han putter i dag også, men timer et par løp litt dårlig. Huseklepp 7 - Kjempet bra i den korte tiden han fikk på banen. Jeg fatter ikke hvorfor Mjelde utfører byttene så seint. En så jo hvor mye bedre det gikk når Karadas kom på topp. Jeg ville heller ha satt innpå Ludde tidligere, for jeg kan ikke tenke at dét kunne gått dårligere enn Winters prestasjon. Huseklepp burde også ha kommet inn mye tidligere - vi kunne trengt mer press på topp. Og det er ufattelig flaut at det blir kastet ting på banen - for noen idiotiske og lite reflekterte personer som gjorde det. Tror de at Moldes keeper gjør ting raskere om noen kaster ting på han?! Han bruker like lang tid som Opdal gjør når Brann leder, og det er helt naturlig å prøve å drøye tiden så lenge en kan når en leder. Håper Brann finner de som kastet og stenger de ute i hvert fall resten av sesongen. Lenke til kommentar
Radiante Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Er ny på forumet her, men vil berre som trufast Brann-supportar få letta trykket litt etter kveldens furiøse eventar. Kunne ikkje unngå eit lite spontanutbrot mot kommentatorane etter det som skjedde. Morten Langli er ALLTID negativt innstilt til Brann, i ein eller annan form. Uansett, svært frustrerande at resultatet vart som det vart. Til tider synes eg Brann både er for ineffektive i feltet, og for vaklevorne i forsvarsspelet. Ein seriemester kan ikkje opna opp bak slik ein gjer i delar av andre omgong. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Herregud for en fotballkamp, fy faen for et resultat. Det ble et veldig ryggende og passivt Brann- lag bakover i dag. Jeg forsvarer over hodet ikke de som kaster noe inn på banen, men jeg kan GODT forstå frustrasjonen, da Moldes keeper gang på gang haler ut tiden. Kasting er uakseptabelt, men det skal nevnes at det var bare noen plastrør og rester av kasteruller som ble kastet inn på banen - ikke jernrør, som jeg hørte Semb hadde nevnt? (Dette kommer fra svært upålitelige kilder, og ettersom jeg var på Stadion og ikke så den på TV aner jeg ikke hva Semb har uttalt seg om. ) Vi trenger en seier mot RBK. Og det blir vanskelig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kva i svarte var det dei gjorde på i forsvar? Ein skulle tru at når Diouf klarte å springe frå dei ein gang hadde dei lært og la seg litt lengre bak, men neida, her står me over midtbanen så Diouf har halve banen å springe frå oss på. Positive takter framover, veldig lite strukturert og ustabile bakover. Å tape på Stadion er ikkje bra, å tape mot Molde er langt frå bra, å tape 3-4 mot Molde er grusomt, å tape 3-4 mot Molde med Hoseth som matchvinnar er katastrofalt. Brann er ikkje gode på å legge seg bakpå, men når det står 3-1 kan dei i det minste være litt meir defansive med midtbanen og forsvaret for å unngå sånne idiotiske baklengsmål. Siger på Lerkendal er ikkje noko som kjem naturleg, men det må nok til for å henge med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Med tanke på at Brann har hatt Helstad på topp ganske lenge nå så burde laget vite bedre enn å stå så høyt når motstanderne har hurtigtog fremme. Og ja, de så ut som klovner. Vi får komme sterkere tilbake og ta RBK. Merkelig dette her, for noen uker siden så Molde ut som den eneste sikre seieren i et helsikens tøft kampprogram. Så løper vi hen og vinner alle de tøffe kampene (uavgjort borte mot Tromsø) og så taper vi mot Molde? Nei, nå har Brann presset på seg mot RBK. Da pleier det ikke gå så bra, men jeg er sterk i troen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvordan dem klarer å kontre gang på gang når Brann først leder med 2 mål, senere med 1, skjønner jeg ikke. Har ikke Brann en trener som ser det vi ser? Man trenger ikke en sofa for å se at vi stod for høyt etter vi ledet i gårsdagens kamp. Vi skulle hatt kontringer. Vi skulle lagt lavere. Vi hadde seieren når vi ledet med to mål. Vi dreit oss ut. Antar Molde rykker ned da. Alle lag som gjør det greit på stadion rykker ned.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ironisk nok har jeg en god følelse foran oppgjøret på Lerkendal. Hadde vært fantastisk å slå Bartepakket på Lerkendal. Det spøker forøvrig muligens for PVM, men det er mulig han spiller. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sålenge Hauge ikke dømmer har vi en rimelig god sjans til å hente tre poeng fra RBK på onsdag ja Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) For min del blir det å få "Brann leder 1- 0 over RBK på Lerkendal, etter scoring av Helstad etter 5 minutter."- meldinger på mobilen, mens jeg rydder lageret på ICA. Faen. Endret 2. juni 2008 av Ispep Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 En Askøyitt? Da vet jeg vet jeg kanskje hvem du er da jeg driver butikk på askøysenter Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har også en godfølelse foran RBK-kampen, men er samtidig rimelig sikekr på å ta feil. Spennende å se om skuespilleren til RBK får karantene for prestasjonen sin. Kommer det i så fall en rask nok dom til at han står over mot oss? Så ikke kampen, så kan ikke vurdere om det er fordel/ulempe. Ellers vil vel Hauge aldri dømme Brann pga av lokal tilhørighet eller noe i den duren. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 En ting som er sikkert er at kveldens kamp går til helvete. Tenker at dette blir laget: Opdal Dahl - Karadas - Sigurdsson - Hanstveit Solli - Bakke - Einarsson - El-Fakiri Helstad - Winters Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da ville jeg heller kjørt 4-3-3 med Demba istedenfor El-Fakiri. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Demba er i Afrika, så jeg holder fortsatt en knapp på El-Fakiri. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg begriper ikke hvorfor Winters fortsatt får spille. Ut med Winters og El-Fakiri, inn med Bjarnarsson og Huseklepp! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Gudd løck...... Going to need it Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jah.......fy faen....så unødvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå