hardkjerne Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja, jeg er ikke vant til å reise på borteturer. Sist jeg var på bortetur, var det på en ståtribune, så da var ikke dette problemet aktuellt. Jeg er sikker på at du gjerne har god erfaring på dette området, og med rette kan si at «dette er vanlig praksis». Det poenget jeg prøver å få frem er at en til dels kan forstå denne andre personens reaksjon. Samtidig kan en også stille spørsmål til hvilken myndighet de gamle «traverne» på borteturer har til å overstyre plasseringen av andre tilskuere, når det faktisk står plass på billetten som arrangøren selger? Hva om denne fyren faktisk har brukt mye tid og krefter på å få tak i akkuratt den billetten med god plassering, fordi han ikke hadde mulighet til å komme tidligere på kampdagen? En kan ha nummererte billetter uten å ha seter på dem (sekvensiell nummerering feks). Dette ville vel vært et ålreit alternativ som sikkert NFF og klubbene kunne fått til for bortesupporterne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Da var Nordlie ute og Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Synd med Nordlie, men dagens tippeligaspillere er jo "kvinnfolk" nesten hele gjengen. Den bortskjemte mentaliteten her til lands er jo skremmende, spillerne begynner jo nesten å sutre baren en blomst knekker. For å gjøre det litt ekstremt. Feminismens inntog. Opdal syntes jeg har hatt en stigende formkurve i det siste, han har holdt nullen og vært matchvinner. Derfor var det skuffende med den tabben, da jeg hadde håpet han hadde funnet igjen den stabile formen fra i fjor. Brann har tatt 10 av 12 poeng på de fire siste kampene om jeg husker riktig. De har vunnet borte mot Viking, selv med en keepertabbe. Stabæk selger et par av sine nøkkelspillere og kan igjen oppleve det som senket dem i fjor - for tynn stall. Huseklepp er på vei tilbake igjen, Ludvigsen kan kanskje bli en grei nok benkevarmer igjen. Fakiri hadde et godt innhopp (et par mesterlige pasninger), så kanskje han finner formen igjen. Veldig mye ser bra ut nå. Eneste ulempen er at vi må klare oss uten Demba og Jaiteh i et par kamper, samt at Solli fortsatt sliter med formen. Han er blitt like håpløs til å slå pasninger som han var under RBK-perioden. Får håpe han finner tilbake flyten fra i fjor. Helstad er også mer anonym, men han dukker heldigvis opp en gang eller to i kamper og som oftest scorer. Jeg er optimist. Vi er midt inne i den antatt tøffeste perioden, utifra kampprogram, men tar poeng allikevel. Seier borte mot RBK og vi vil for alvor være i gang. På høsten møter vi de fleste av argeste konkurrenter hjemme, så vi har råd til å ligge litt bak og snuse Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg synes Helstad har tatt steg siden i fjor. Kanskje mer anonym grunnet manglende form, men han er blitt bedre på å motta ball med ryggen mot mål, for så å vende opp. Før har han vært veldig hissig på bakrom, men ufarlig med ryggen mot mål. I år har han scoret et mål der han startet med rygg mot mål. Jeg håper innhoppet til Winters sist kamp hadde et par arbeidsuhell, og at han ikke har tapt seg såpass siden i fjor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Kva er det Stabæk har tenkt å selge? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 De har solgt Thcoi (eller noe sånt), og Annan forsvinner nok om han spiller bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Annan har vært linka til tottenham og m'boro... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Annan er uansett bare på lån fra start, og stabæk må konkurere på lik linje med alla andre klubber på evt kjøpspris, lite aktuellt at de vinner den budrunden... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Ser fram til en herlig sommerkveld på Staddaren i kveld. Det blir tusenvis av flagg på tribunene, tifo, god stemning og et Brann lag som kjører over Molde. (Forøvrig blir det også syv trommer og en skarptromme fra Tornekrattet- leiren. Latterlig. ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fy faen. Brann gå og SKAM dere!!!!! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Dette er faen med flaut... 3-1 ska ikke snues til 3-4 på Stadion! Endret 31. mai 2008 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Også av alle, mannen som fikk drapstrusler her ifra! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Er så bra....FY faen...vinner 3-4!! Hallo!!?!??!?!! Endret 31. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Drittresultat. Kampen var hvertfall ufattelig underholdene, hvis det teller. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 3. gangen på to år det hives ting inn på banen fra tribunen. Flaut, Brann har ikke lenger de beste supporterne. Hjemmedominansen har gjort oss til noen idioter. Når det skjer nok en gang så vitner det om en ukultur, selv om det er snakk om råtne epler. Jeg er flau på Brann sine vegne. Ingenting å si på tapet, det var fortjent Molde-seier. Brann spilte naivt og som amatører defensivt. Denne seieren burde vært sikret, men Brann fortsatte å stå himmelhøyt selv på 3-1 ledelse. Idiotisk. Nå må det vinnes borte mot RBK ellers så er vi ute og kjører. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Ble for dumt dette. På Staddaen skal motstander skjelve i undikken. Men vi tar det hem i en langspurt etter EM og tjuvstarter med siste kamp før. Edit: Ytterst pinlig med taperene som kaster ting inn på banen. Ha en fin dag. Endret 31. mai 2008 av huffadhemi Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Å få snudd 3-1 til 3-4 er et ballespark. Jeg savner Karadaz på TOPP. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Opdal 4 Dahl 3 Karadas 3 Sigurdsson 2 Hanstveit 4 Moen 7 Bakke 5 Einarsson 4 Solli 5 Winters 5 Helstad 6 Kan ikke huske å ha sett Sigurdsson så dårlig. Han tapte mye i dag og hver bidige løpsduell. Lyspunktet er Moen og pasningsfoten til Solli. Endelig begynt å treffe det han sikter på igjen. Med Winters på banen så gikk det også langt fortere fremover enn med Demba. Lenke til kommentar
yssi83 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Dette var pinlige greier. Brann var elendige i forsvar idag. Sigurdsson og Dahl kunne lett vært byttet ut med et par arna-bjørnar-spillere uten at det hadde gjort noen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå