Sperzel Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Bra start på førsteomgangen, men etter en tabbe fra Opdal fikk Viking en liten boost, og Brann, som de vanligvis gjør når de får mål mot seg, roter ballen vekk og gir sjanser til Viking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 To bytter. Håper ingen er alvårlig skadet. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Lenge siden en seier har smakt så godt Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Lenge siden en seier har smakt så godt Det smakte særs godt ja. Nok en innsats-seier. Så må Solli få mer styrke på linsene sine og midtbanen må komme på noen løp innimellom. Hele Brann laget virker forøvrig merkelig avventende i angrepsfasen men vi gleder oss over at innsats gir poeng og så håper vi, som i fjor, at spillet kommer etterhvert slik at vi kan avgjøre kampene på en betryggende måte. Og at Demba tør å satse inni boksen. Synd med skadene på Demba og Dahl slik at Huse ikke fikk muligheten. Men tre GODE poeng. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Opdal: Igjen har han en del tabber. Retter opp noe av inntrykket med en god redning i 2. omgang, men en dårlig kamp gjevnt over av Opdal. Mange turer i feltet, mister ballen i tide og utide etc. Dahl: Godkjent kamp, grei framover, grei bakover. Blir kjørt litt av Ødegaard. Midtstopperne: God kamp fra begge. Ingen kjempekamp, men de gjør ingen store brølere heller (som jeg ser.. flott om noen kan minne meg på en. Ah, jo det var den rundt 94:30 av Ørn..) Karadas tar alt i luftrommet. (tapte én hodeduel?) Hanstveit: God framover, men igjen en svak kamp bakover. Solli: Bedre enn sist, likevel langt under par. Spilte seg litt opp, men langt unna god gammel form. Viser igjen at landslagsspillere har klippekort til landslaget. Vi har vel 10-12 spillere som er bdere valg på høyrekant enn han på landslaget nå om dagen? Bakke og Jaiteh: Mer enn godkjent. Positivt er at Hassan gjør et bra innhopp. Flott scoring av Jaiteh. Moen: God innleggsfot han ikke fåt brukt ofte i dag. Et bra skuddforsøk, men også han er et stykke unna god form. En godkjent kamp av han. Demba-Nyrén: Beste jeg har sett av han i samspill med Helstad! God kamp av svensken. Helstad: Heldig scoring, men veldig god til å vende opp og få med seg ball også han i dag. Synes vi har sett mer av dette i år enn tidligere. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Herlig med en seier i dag, selv om den var knapp. Er litt bekymret for Opdal pga. tabben, selv om han gjør en god kamp utenom. Var uansett deilig og slå siddisene. Dette er jo årets kamp der nede, ettersom de mener det er så viktig å slå Brann for å vise at vi er deres "lillebrødre". Fantastisk deilig, og en viktig seier! Nå knuser vi Molde hjemme, så får bærer det til Lerkendal! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Herlig med en seier i dag, selv om den var knapp. Er litt bekymret for Opdal pga. tabben, selv om han gjør en god kamp utenom. Han gjør jo mange tabber i dag? Jeg satt i dag med "Rønningen-følelsen" eller fersk Opdal. Hver eneste corner er farlig, og man må stole på at midtstopperne header unna. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Herlig med en seier i dag, selv om den var knapp. Er litt bekymret for Opdal pga. tabben, selv om han gjør en god kamp utenom. Han gjør jo mange tabber i dag? Jeg satt i dag med "Rønningen-følelsen" eller fersk Opdal. Hver eneste corner er farlig, og man må stole på at midtstopperne header unna. Nei, Håkon gjorde en god kamp sett bort ifra tabben. Han hadde blant annet en knallredning. Jeg og satt med hjertet i halsen flere ganger på slutten, men han viste at han hadde god kontroll på slutten. Formen til Håkon har vært litt dalende føler jeg. Selv om han har prestert godt for Brann, har han gått på en del blundere både på landslaget og i kamper som mot Viking. Om han er dårlig trent, eller om det er tilfeldigheter skal jeg ikke spekulere i, men personlig mener jeg at han absolutt fortjener landslagsplassen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er vel øyet som ser. Jeg synes han gjorde en middelmådig kamp. Tabben bør han redde, skuddet fra Ødegaard senere i kampen hadde kanskje en dårligere keeper sluppet inn. Likevel er han ofte ute på tur uten å nå ballen. Nesten hver corner gikk han ut av målet, uten å være nær ballen. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Godt mulig at den kneskaden påvirker ham mer mentalt og fysisk enn hverken han eller oss tror. Er vel ikke helt friskmeldt enda? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg håper ikke han er helt friskmeldt. At han har flere gir å gå på. Han har det jo i seg (superredning sist kamp), men virker for usikker i feltarbeidet om dagen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Demba-Nyrén:Beste jeg har sett av han i samspill med Helstad! God kamp av svensken. Jeg ser på Demba som gambisk (eller hva det heter). Han spiller jo på det gambiske landslaget. Grei kamp, men skremmende mange som er skadet. :| Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Moren til Demba er gambisk, faren er fra sverige. Oppvokst i Sverige, tror jeg. ---------------------- NÅ MÅ FOLK SE Å LÆRE SEG HVORDAN DET ER Å GÅ PÅ BORTEKAMPER! Man går ikke på bortekamper og krever sin numererte plass. FAEN altså, dette skjer altfor ofte. På bortekamper står man unumerert, akkuratt der man vil. Ble faen så forbannet på en fyr i midten av 40-årene i går som krevde sin plass. At man står hvor man vil har fungert veldig bra nå i evigheter. Hva skjer?? Neste gang nekter jeg plent å fjerne meg, nå får dere som er nye på bortekamper se å tilpasse dere oss erfarne, selv om jeg bare er 19 år. Faen altså. Jeg måtte stå i trappe-oppgangen på grunn av dette, og jeg hadde virkelig funnet en god plass. Ikke faen om jeg gir opp min gode plass når jeg har vært der en time og en jævel kommer ti min før kampstart.. Endret: Neste gang står jeg akkuratt der det passer meg, uansett om jeg så skulle blitt bortvist. Blir så forbanna provosert. Endret 26. mai 2008 av Insty Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Da var jeg endelig kommet foran PC-en igjen og det var utrolig godt å se at Brann vant. Fikk dessverre ikke sett kampen, men gledelig å se at Jaiteh scorte. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Moren til Demba er gambisk, faren er fra sverige. Oppvokst i Sverige, tror jeg. ---------------------- NÅ MÅ FOLK SE Å LÆRE SEG HVORDAN DET ER Å GÅ PÅ BORTEKAMPER! Man går ikke på bortekamper og krever sin numererte plass. FAEN altså, dette skjer altfor ofte. På bortekamper står man unumerert, akkuratt der man vil. Ble faen så forbannet på en fyr i midten av 40-årene i går som krevde sin plass. At man står hvor man vil har fungert veldig bra nå i evigheter. Hva skjer?? Neste gang nekter jeg plent å fjerne meg, nå får dere som er nye på bortekamper se å tilpasse dere oss erfarne, selv om jeg bare er 19 år. Faen altså. Jeg måtte stå i trappe-oppgangen på grunn av dette, og jeg hadde virkelig funnet en god plass. Ikke faen om jeg gir opp min gode plass når jeg har vært der en time og en jævel kommer ti min før kampstart.. Endret: Neste gang står jeg akkuratt der det passer meg, uansett om jeg så skulle blitt bortvist. Blir så forbanna provosert. No offence, men hvor mange her inne tror du går på bortekamper? Jeg skjønner 100% frustrasjonen din dog. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Står det nummererte plasser på billettene? Da er det vel ikke noe bombe at det kommer folk rekende som forventer sin plass som de i følge billetten har betalt for. Spesiellt om dette er en plass som er bra mtp utsikt osv. Kan godt hende dette ikke er den vanlige praksisen, men den beste måten å få bukt med problemet på er å ta det feks. via bataljonen slik at de kan ta saken videre. Kan godt hende en da vil få en bedre og mere permanent løsning på problemet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Står det nummererte plasser på billettene? Da er det vel ikke noe bombe at det kommer folk rekende som forventer sin plass som de i følge billetten har betalt for. Spesiellt om dette er en plass som er bra mtp utsikt osv. Kan godt hende dette ikke er den vanlige praksisen, men den beste måten å få bukt med problemet på er å ta det feks. via bataljonen slik at de kan ta saken videre. Kan godt hende en da vil få en bedre og mere permanent løsning på problemet. På alle borteturer pleier man bare å stå der man vil. Man vil jo stå med gjengen man reiser med, ikke havne helt til høgre fem rader ned fordi en eller annen gjøk vil kreve å stå akkurat der han har fått billett. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Står det nummererte plasser på billettene? Da er det vel ikke noe bombe at det kommer folk rekende som forventer sin plass som de i følge billetten har betalt for. Spesiellt om dette er en plass som er bra mtp utsikt osv. Kan godt hende dette ikke er den vanlige praksisen, men den beste måten å få bukt med problemet på er å ta det feks. via bataljonen slik at de kan ta saken videre. Kan godt hende en da vil få en bedre og mere permanent løsning på problemet. På alle borteturer pleier man bare å stå der man vil. Man vil jo stå med gjengen man reiser med, ikke havne helt til høgre fem rader ned fordi en eller annen gjøk vil kreve å stå akkurat der han har fått billett. Sier seg selv at ikke alle er vant til det en pleier å gjøre på borteturer. At de da føler at de med rette kan kreve plassen som står på billetten er jeg ikke overrasket over. Det beste hadde selvfølgelig vært biletter uten plass på, da ingen hadde fått «falske» forhåpninger. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Det er nummer på plassene fordi de ikke skal selge over kvoten. Det er en uskreven lov at man har fri plass så det er ikke noe Bataljonen kan ta videre. Man kan ikke oppfordre folk til å stå eller lignende. Folk som er nye får kjenne på hvordan det er og lære av de mer erfarne. Det gjør jeg bestandig når jeg er ny et sted. Må jo hente erfaring fra et sted, og jeg hadde aldri turd å utfordret noen mer erfarne enn meg. At det ikke kom som noen bombe beviser (og ikke støtende ment) at du ikke går på bortekamper. Folk kommer og stiller seg der man vil, akkuratt som på en ståtribune. Det har vært slik hvert eneste år jeg har reist, men hvert år er det en eller to bortekamper hvor jeg støter borti problemet. Når jeg kommer tidlig og får en god plass, skal jeg faen beholde den. Jeg er ikke særlig høy, og fant noen relativt lave jenter foran meg. Ypperlig! Derfor er det bittert at plassen røk mot en tusen ganger dårligere plass hvor jeg så lite. Alt pga en person slår fortvilet ut med armene og later som han ikke forstår. På en sittetribune er det pålagt å ha setenummer (dette er en antagelse). Selv i Liverpool var dette aldri noe problem (Everton - Brann). Endret 28. mai 2008 av Insty Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Står det nummererte plasser på billettene? Da er det vel ikke noe bombe at det kommer folk rekende som forventer sin plass som de i følge billetten har betalt for. Spesiellt om dette er en plass som er bra mtp utsikt osv. Kan godt hende dette ikke er den vanlige praksisen, men den beste måten å få bukt med problemet på er å ta det feks. via bataljonen slik at de kan ta saken videre. Kan godt hende en da vil få en bedre og mere permanent løsning på problemet. På alle borteturer pleier man bare å stå der man vil. Man vil jo stå med gjengen man reiser med, ikke havne helt til høgre fem rader ned fordi en eller annen gjøk vil kreve å stå akkurat der han har fått billett. Sier seg selv at ikke alle er vant til det en pleier å gjøre på borteturer. At de da føler at de med rette kan kreve plassen som står på billetten er jeg ikke overrasket over. Det beste hadde selvfølgelig vært biletter uten plass på, da ingen hadde fått «falske» forhåpninger. Så du bare tar deg til rette på uvante plasser? Når jeg da forteller deg at "Dette er en bortekamp, man står der man vil", hva svarer du da? Svarer bryskt til en som har ventet der en evighet "Det får så være, men da får du finne deg en annen plass", eller kanskje er litt mottagelig og sier: "Sorry, dette er jeg ikke vandt med"? Endret 28. mai 2008 av Insty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå