Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, landskamper var morsomt FØR vi begynte å suge så jævlig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, landskamper var morsomt FØR vi begynte å suge så jævlig. Går utifra at den var litt ironisk? Egentlig har landslaget aldri interessert meg. Selvfølgelig var det stort å slå Brasil, men jeg ser ikke landskamper med mindre jeg ikke har noe annet å gjøre på. Med mindre det er mot store lag som England, Spania, Tyskland osv. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ser på landskampfotball nå, og jeg kommer til å fortsette å gjøre det! Noen må jo støtte dem i disse tider. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ser på landskampfotball nå, og jeg kommer til å fortsette å gjøre det! Noen må jo støtte dem i disse tider. Disse tider...? mer som alle tider... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Javel, men nok offtopic. Hvem skal Brann møte i neste runde? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Viking ? Javel, men nok offtopic. Hvem skal Brann møte i neste runde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 sorry! I see. Satt å glodde på den i noen minutter. Konklusjon: God Natt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Folk må lære seg å uttrykke seg skikkelig. Som nevnt er det fare for at kampen blir avlyst grunnet politi streik i Stavanger. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noe som vil passe brann svært dårlig. Regner med at evt suspensjoner vil bli forskjøvet om kampen blir flyttet? Dette vil resultere i at Gylfi må stå over kampen etter. Er samme kamp vi mangler Jaiteh pga av landslagsspill? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noe som vil passe brann svært dårlig. Regner med at evt suspensjoner vil bli forskjøvet om kampen blir flyttet? Dette vil resultere i at Gylfi må stå over kampen etter. Er samme kamp vi mangler Jaiteh pga av landslagsspill? Jeg mener og tror at suspensjonen teller neste kamp klubben faktisk spiller, uavhengig om en kamp som egentlig skulle blitt spilt, ble hoppet over eller ikke. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg mener og tror at suspensjonen teller neste kamp klubben faktisk spiller, uavhengig om en kamp som egentlig skulle blitt spilt, ble hoppet over eller ikke. Korrekt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem er han til høyre for Ørn 1 (ikke karadas, høyre for oss, venstre for Ørn 1). Ludde må klippe seg og komme seg i arbeid. Solli gjorde det dårlig sist; spill deg inn på laget Ludde! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ludde ser ut som en fra The 70's show Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvem er han til høyre for Ørn 1 (ikke karadas, høyre for oss, venstre for Ørn 1). Ludde må klippe seg og komme seg i arbeid. Solli gjorde det dårlig sist; spill deg inn på laget Ludde! Yaw Ihle Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Yaw Ihle Faktisk lest om han her. God fysikk for alderen etc. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, han hadde også det når jeg spilte mot han for en del år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå