ekwathne Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det jeg lurer på er -Hvor ofte trene mage? Jeg tar Crunches for å trene magen, men hvor ofte skal jeg trene? Hver dag? Hvor mange set og reps bør jeg ta? Mvh Erling Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hva med 2-3 ganger i uka? Endret 23. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Eg tek som regel 3 gongar i veka. Ligg på 3-4 sett og 15-20 reps. I tillegg trener eg 2 sett på sidene og nedre deler av magemusklane. Eg bruker eit apparat, sånn at eg får passe med belastning. Dette er sikkert ikkje det beste oppsettet, men det fungerer no greit for meg. edit: Kvar dag blir nok litt mykje. Som med dei andre muskelgruppene vil eg tru at magen og har godt av litt kvile. Endret 23. oktober 2006 av ttt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Takker for svar. Da blir det å trene mage på meg 3 ganger i veka. Jeg skal prøve med 3x20 Crunches. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stort sett unødvendig med ekstra mageøvelser om du tar øvelser som Knebøy og markøft utenom (noe du selvfølgelig bør ha) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Stort sett unødvendig med ekstra mageøvelser om du tar øvelser som Knebøy og markøft utenom (noe du selvfølgelig bør ha) 7138111[/snapback] Lurer på hvordan i alle dager du utfører knebøy og markløft hvis du får kjørt magen så hardt at du faktisk bryter ned muskelfibre uten noen mageøvelser.. Den teknikken hørtes skummel ut... Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjør mage like mange dager som du ville kjørt andre muskler og på samme måte,for dette og er faktisk en muskel på samme måte som for.eks Bryst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå