Gå til innhold

oppnår man ranking kun på enkelte servere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lagt merke til noe nytt.... :)

 

det ser ut til at jeg alltid får "there is a problem with your connection" når det er 2 sånne poeng igjen. Det spiller ingen rolle det er som vinner, det kommer uansett.

 

Det som er rart er at jeg oppnår medaljer, men de vises ikke der i bfhq..... :(

 

Tror det er på tide med en mail til EA ja

 

Huff, så trist jeg blir!

Lenke til kommentar
har lagt merke til noe nytt.... :)

 

det ser ut til at jeg alltid får "there is a problem with your connection" når det er 2 sånne poeng igjen. Det spiller ingen rolle det er som vinner, det kommer uansett.

 

Det som er rart er at jeg oppnår medaljer, men de vises ikke der i bfhq..... :(

 

Tror det er på tide med en mail til EA ja

 

Huff, så trist jeg blir!

7151438[/snapback]

 

jepp siste utvei blir nok via EA. :)

Lenke til kommentar

Sente mail til ea of fikk svar...

 

"Hello,

 

Thank you for contacting EA In-game support.

 

Unfortunately, support staff can not alter or modify stats, ranks, kits and badges for Battlefield 2. The collection of this data is very complex, and as you can imagine with the popularity of Battlefield 2 an immense undertaking. There is simply no possible way we can adjust every players score, though we would love to. We do however, review every claim and report this to the DICE Development team so that we can identify any potential issues.

 

Our records show that your last ranked match was on (10/25/2006 ). In order for us to track possible stat delays or loss we could use your help. Please locate and login to any EA Officially Ranked Server (EA Servers begin with 159.153, record the name and IP for us) and play for a few rounds. Monitor your BFHQ stats, if they do not update after 6 hours reply back to us with all the information below.

 

Server Name:

Current Rank:

Current Global Score:

Account Name: (no passwords)

Registered Email:

 

Please be aware that at times the servers which collect stats from the Officially Ranked Servers may get back logged or suffer an unexpected short outage. This means your progress may take several hours (possibly even a day or more) to fully update and be displayed in your BFHQ page. Stats for some rounds, could even be lost if they were to be collected while these servers were offline temporarily. Though EA/DICE has tried to reduce the possibility of these issues and create systems and redundancy for data loss, the dynamic environment of both the Internet and Massively Multiplayer games of this type can create unforeseen or even unfixable issues. As well, while playing on any unranked servers your progress will not advance, though we do not want to discourage players from visiting unranked servers as these can be a source of great enjoyment as well.

 

Please keep abreast of new patches and announcements at the Official Battlefield 2 Website located here. http://www.eagames.com/official/battlefiel...ld2/us/home.jsp.

 

If you’re experiencing technical issues you can find assistance here as well: http://support.ea.com/

 

Please accept our apology for any troubles or errors you may experience from time to time and your help.

 

Thank you for writing us,

 

Sincerly,

EA Rep Wilson

Player Relations

Electronic Arts"

 

Men jeg finner ingen servere som begynner med 159.153.....

Er det noen måter å søke etter servere med denne ip-en, eller må jeg lete gjennom alle?

Lenke til kommentar

Joda, EA har jammen offisielle servere de med 159.153, men de kjører ikke patch 1.4 (de ser ikke ut til å ha oppgradert i det hele faktisk), så jeg får ikke spille der...

 

Men, jeg tror jeg vet hva problemet er nå......

 

Som allerede nevnt, så dukker det nesten ALLTID opp "there is a problem with your connection" når det ene laget har 1 eller 2 "personer", "poeng" eller hva man nå enn kaller det igjen i runden. Ellers i spillet har jeg ingen problemer, ikke lag (som oftest) og spiller helt som normalt til *PANG* "there is a problem with your connection" dukker opp på skjermen. Trodde kanskje det var noe galt med spillet, så jeg installerte det på nytt. Spilte så en runde mellom hver patch jeg la inn, men samme problemet oppstår.

 

Noen som vet om det skjer noe spesielt akkurat de siste 30 sekundene av en runde som skal tilsi at jeg skulle få problemer med tilkoblingen?

 

Edit: skrivefeil

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Huff så trist jeg blir..... Vurderer å svelge musa , bare for å slippe å være så trist mer. Dette spillet håner meg!

 

Har ingen problemer med SF, men oppnår ikke ranking her heller.

 

Jeg gir opp, får nøye meg med å spille som menig ute unlocks 4'eva.

7174919[/snapback]

Får gi deg en god nyhet da, du har spillt 11 timer, så jeg tipper at din installasjon har krøllet seg.

 

Full statistikk om deg her :)

http://bf2s.com/player/80615170/

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke fått noe svar fra EA, så jeg har forsøkt å søke etter svar selv....

 

Virker som det er mange som har dette problemet, men ikke med BF2, men med 2142.....

 

Kan det ha noe å si at jeg har hatt demoen installert på pc'n? Har slettet demoen, men skal det ha noe å si for bf2 egentlig?

Lenke til kommentar

jeje, nytt svar fra EA

Nå bruker jeg riktignok proxy, men den står til default port 8080. Så da skulle vell alt være strålende, eller bommmer jeg helt her. (kanskje jeg endelig har funnet problemet mitt)

 

Hello,

 

We believe the issue you are facing is caused by a time out request at login to the Battlefield 2 stats server. When you log into BF2 the game asks for information from several servers. First the Login server is used to authenticate your username and password once that is done, the stat server is polled and player data is sent to your BFHQ. If you are playing during peak time, or your connection to the stat server is not the best, then it is possible for the stat request to time out. (In other words be forgotten or missed its opportunity to receive the data). This can cause your BFHQ to experience issues.

 

If you are experiencing no data in your BFHQ (all zeros) or are seeing gibberish or extremely high numbers then this time out could be the cause. It can normally be solved by logging out and back in a few times to make sure that your stat poll request is being sent back and completed. Players on dialup or overseas may have to do this a few times during peak hours.

Playing on ranked servers while having issues with your BFHQ will not stop you from being awarded points at the end of the round. So even if you can’t see your stats you’ll still be able to play and gain stats.

 

This issue can also be caused by the port assigned to requesting stats being used by the game being blocked by a firewall or something similar such as a router. Please make sure that port:80 is not blocked and that if you use a router that the port is forwarding correctly.

Also just to be on the safe side and to guarantee that your issue is not related to file corruption, you can perform the following steps:

 

1. Open your My Documents folder.

2. Right-click on your Battlefield 2 folder and choose Delete.

3. Start the game and see if you issue has been resolved.

 

You will not lose any information, as your statistics, rank, and nicknames are stored on our servers, but you may need to retrieve your account information again at login. Please let us know if the above does not work for you.

 

If you have any other questions or concerns please let us know. Thank you for your support of EA games and good luck on the battlefield.

 

Sincerely,

 

EARepWalsh

Player Relations

Electronic Arts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...