Gå til innhold

oppnår man ranking kun på enkelte servere?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjøpte for ett par uker bf2 og har blitt ganske så hekta. Har spilt mye på forskjellige servere, noen som det har stått "ranked server" eller noe sånt.

 

Hvor lenge må man egentlig spille før man oppnår høyere grad, og hvordan får man åpnet opp for flere våpen. (jeg så det var en post om dette på forumet, så jeg leser den etterpå)

 

Krever det mange tusen timer for å gå opp i gradene, eller er det oppnåelig for en som faktisk lever ved siden av bf2 også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Kjøpte for ett par uker bf2 og har blitt ganske så hekta. Har spilt mye på forskjellige servere, noen som det har stått "ranked server" eller noe sånt.

 

Hvor lenge må man egentlig spille før man oppnår høyere grad, og hvordan får man åpnet opp for flere våpen. (jeg så det var en post om dette på forumet, så jeg leser den etterpå)

 

Krever det mange tusen timer for å gå opp i gradene, eller er det oppnåelig for en som faktisk lever ved siden av bf2 også :)

7136221[/snapback]

 

du oppnår poeng og ranking bare på rankede servere. disse kan du sortere ut ved på krysse av for ranked under serverlista. Til å begynne med tar det ikke lange tiden før du etterhvert går opp i gradene, og får unlocks, men etterhvert som du får mer poeng tar det lengre tid å gå opp i gradene. Krever ikke mange tusen timer får dette nei :D , men noen timer må du rekne med.

Lenke til kommentar
har brukt ca 100 timer på 20000 poeng på min acc. dersom du skulle være intresert kan du godt få den. Den har vel 44k poeng, alle untatt 2 unlocks og ca 340 timer spilt. Spiller bare unranka med en annen acc nå så den er free if u want it. Retard nick tho ^^

7137079[/snapback]

 

hahaha, hva er det da? retardboy? :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
ser nå at jeg ikke "tjener" noe som helst, uansett hvor jeg spiller....

 

Alt står til null, spilletid, kills osv....

 

Må jo være no som ikke stemmer helt her, for jeg har garrantert over 20 timer

7139493[/snapback]

 

spiller du på rankede servere? hvis du ikke gjør det vil ikke spilletiden eller noe oppdateres. Under serverlista på meyen er det en del filtre du kan velge. Kryss av for ranked og da kommer alle rankede servere opp.

Lenke til kommentar

nei, jeg skjønner ikke hva som er feil...

 

legger ved et par skjermbilder, så kan dere se hvordan det ser ut.....

 

Jeg vet at jeg har skutt noen, og jeg vet at jeg har spilt, så hvorfor kommer det ikke opp her?

 

dessuten står det;

Global score 0

Enlisted - (dette er jo åpenbart feil, ettersom jeg faktisk fikk graden private)

Last Battle -

 

ser at bildet ikke kommer med, trenger vist hjelp til det også..... er ikke det bare å trykke på legg ved da? ser at det er ganske store .bmp filer (ca 2 mb, er de for store??)

 

edit: tekst, leif

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
nei, jeg skjønner ikke hva som er feil...

 

legger ved et par skjermbilder, så kan dere se hvordan det ser ut.....

 

Jeg vet at jeg har skutt noen, og jeg vet at jeg har spilt, så hvorfor kommer det ikke opp her?

 

dessuten står det;

Global score  0

Enlisted    -

Last Battle  -

 

ser at bildet ikke kommer med, trenger vist hjelp til det også..... er ikke det bare å trykke på legg ved da? ser at det er ganske store .bmp filer (ca 2 mb, er de for store??)

 

edit: tekst, leif

7142787[/snapback]

 

har samme problemet selv, får heller ikke lagt ut bilder. Får håpe noen andre vet svaret på det. Står det ikke noe på enlisted, og last battle?

Lenke til kommentar

enda et bilde, kanskje i litt bedre kvalitet

 

Har spilt på tv2 sine servere, men som du kan se, så får jeg ikke oppdatert noen statistikker....

 

Har opprettet en ny konto, men den ble heller ikke oppdatert.

 

Det som er merkelig, er at jeg blir tildelt medaljer i spillet.

Skjønner ikke helt dette, har søkt på flere forum, men finner ikke ut av det. Man trenger ikke registrere seg noen andre steder enn når man bestiller en konto.

 

edit: ny tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...