aspic Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ikke "hakking", mer stopper opp hver gang man "avslutter" en fiende. Kan være det bare er jeg som bryr meg om det.. But still! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Ikkje heilt med her? er det hakking i windwaker? Merka ikkje noe eg i løpet de 100 timene eg spilte spillet.. 7152100[/snapback] Det er bare en feature som er lagt til for å øke dramatikken i spillet. At du endelig får inn nådestøtet. 7145079[/snapback] Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Smått ja, dere ser vel hvor "hakkete" det er? =o Bra man ikke skal fight horder av fiender samtidig (håper jeg). Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er jo bare en effekt som er lagt inn når man tar siste støtet på en fiende. Plagde aldri meg når jeg spilte spillet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Om du ser filmen det er linket til over her, så er det på hvert slag han tar med master sword ivertfall. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Aha, nå er jeg med. Har aldri sett på denne hakkingen dere kaller det for som noe negativt. Slikt skjer jo bare når en fullfører en skikkelig "Boss", og jeg tror det er bevist fra Nintendos side. Blir jo som nevnt tidligere av andre, en økt dramatikk i spillet. Alltid kjekt når det skjer, da vet man at "bossen" er blitt beseiret Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Om du ser filmen det er linket til over her, så er det på hvert slag han tar med master sword ivertfall. 7152511[/snapback] Uansett er det bevisst og ikke noe med at spillet hakker. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette dreier seg om å gi spilleren feedback på hva som skjer -- spillet forteller deg at "nå tok du ham endelig". Og det er ikke bare Zelda som gjør det, God of War gjør det for eksempel også. Designet hadde vært dårligere om dette ble fjernet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Syns dette er litt stilig eg altså, liten sjarmbit der vil eg si. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Dette dreier seg om å gi spilleren feedback på hva som skjer -- spillet forteller deg at "nå tok du ham endelig". Og det er ikke bare Zelda som gjør det, God of War gjør det for eksempel også. Designet hadde vært dårligere om dette ble fjernet. 7153032[/snapback] Akkurat det jeg skulle til å skrive. Den lille pausen hver gang man treffer en motstander gjør at man alltid kan holde oversikt over om man faktisk treffer motstander, i motsetting til spill hvor man kan risikere å ikke vite om man har truffet, dersom f.eks motstanderen ikke er fanget av kamera. Begge strategier har sine pluss og minus, men jeg liker Zelda sin måte veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå