Saviorself Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette skjedde: Satt å spilte samtidig som jeg drivde å surfa litt på internett og prata på msn å slike ting så skulle jeg switche mellom msn og spillet med alt + tab, da hengte maskin min seg så jeg restarte den ettersom att den ikke kom til live igjenn. Men etter jeg Restarta den så kommer det ikkenoe bilde på skjermen. Har prøvd litt av hvert men ingenting som funker. Kan det vere skjermkorte? det kan vel ikke gå sånn pluttselig? mvh Andeers. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 null bilde under oppstart og? Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 null bilde under oppstart og? 7135984[/snapback] null bilde under oppstart og. vet rett å slett ikke om den starter opp helt pga jeg ikke har bilde Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Prøv først en annen skjerm. Dersom den fremdeles ikke har bilde, post her Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Prøv først en annen skjerm. Dersom den fremdeles ikke har bilde, post her 7138275[/snapback] Den har fremdeles ikke bilde Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er det et selvbygg vi snakker om eller en ferdigbygd pc? Spesifikasjoner takk! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? 7150235[/snapback] nettopp sjekka om skjermkorte sitter i og om alle kablene er i. men null bilde fortsatt. - Hvordan resete bios? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? 7150235[/snapback] nettopp sjekka om skjermkorte sitter i og om alle kablene er i. men null bilde fortsatt. - Hvordan resete bios? 7150311[/snapback] du flytter en jumper eller trykker på en liten knapp på hk. Står i manualen. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? 7150235[/snapback] nettopp sjekka om skjermkorte sitter i og om alle kablene er i. men null bilde fortsatt. - Hvordan resete bios? 7150311[/snapback] du flytter en jumper eller trykker på en liten knapp på hk. Står i manualen. 7150365[/snapback] Jeg finner det ikke manualen. men jeg prøvde med en knapp på HK og tok ut batteriet til bios. men funker enda ikke Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? 7150235[/snapback] nettopp sjekka om skjermkorte sitter i og om alle kablene er i. men null bilde fortsatt. - Hvordan resete bios? 7150311[/snapback] du flytter en jumper eller trykker på en liten knapp på hk. Står i manualen. 7150365[/snapback] Jeg finner det ikke manualen. men jeg prøvde med en knapp på HK og tok ut batteriet til bios. men funker enda ikke 7150531[/snapback] sitter cpu kjøler og slik ordentlig fast? kansje den ikke starter pga. dårlig kjøling? bare et forslag. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 sjekka om skjermkortet sitter skikkelig i sporet? og evt. kabler? resett bios? 7150235[/snapback] nettopp sjekka om skjermkorte sitter i og om alle kablene er i. men null bilde fortsatt. - Hvordan resete bios? 7150311[/snapback] du flytter en jumper eller trykker på en liten knapp på hk. Står i manualen. 7150365[/snapback] Jeg finner det ikke manualen. men jeg prøvde med en knapp på HK og tok ut batteriet til bios. men funker enda ikke 7150531[/snapback] sitter cpu kjøler og slik ordentlig fast? kansje den ikke starter pga. dårlig kjøling? bare et forslag. 7150619[/snapback] Alt sitter godt fast. gikk over alt sammen isted. Men har enda ikke skjerm Kan det være skjermkorte som er gåent? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 vet ikke helt, har du ikke mulighet for å prøve et annet får å se om det virker. Kanje ikke lurt å kjøpe nytt før du vet om det er det som faktisk er problemet. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 vet ikke helt, har du ikke mulighet for å prøve et annet får å se om det virker. Kanje ikke lurt å kjøpe nytt før du vet om det er det som faktisk er problemet. 7150910[/snapback] Skulle få låne ett imårra. så får bare vente å se Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå