cravenn Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg har lyst på et nytt lydkort, men er litt usikker på om jeg trenger det. Spiller for det meste Counter-Strike: Source og hører på musikk i iTunes, vil jeg høre stor forskjell? Tviler på at jeg gidder å kjøpe det om det ikke er en betraktelig forskjell. Har aldri hatt et separat lydkort, har alltid brukt det som sitter på hovedkort - altså integrert. Har sett litt på Creative Sound Blaster X-Fi Platinum, jeg vil forresten helst ha et lydkort med panel som kan brukes i front. Prisen skal ikke overstige 2000,- På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har lyst på et nytt lydkort, men er litt usikker på om jeg trenger det. Spiller for det meste Counter-Strike: Source og hører på musikk i iTunes, vil jeg høre stor forskjell? Tviler på at jeg gidder å kjøpe det om det ikke er en betraktelig forskjell. Har aldri hatt et separat lydkort, har alltid brukt det som sitter på hovedkort - altså integrert. Har sett litt på Creative Sound Blaster X-Fi Platinum, jeg vil forresten helst ha et lydkort med panel som kan brukes i front. Prisen skal ikke overstige 2000,- På forhånd takk for svar! 7135941[/snapback] lydkortet du har funnet frem er veldig bra, og du vil ikke bli skuffet av å velge det. Du vil vel merke forskjell fra integrert til separat lydkort ja. Hvor mye kommer jo selvsagt også an på høyttalerne dine etc. I tillegg belastes cpu mindre. Endret 23. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor kjøpe så dyrt? Eg kjøpte dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313615 det smeller ned huset ^^ Men ditt valg. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Har sett mer på Xtreme Music-utgaven, og den er jo en god del billigere. Frontpanelet og fjernkontrollet er vel strengt tatt unødvendig. Endret 23. oktober 2006 av Craves Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor kjøpe så dyrt? Eg kjøpte dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313615 det smeller ned huset ^^ Men ditt valg. 7136212[/snapback] kanje det kan lønne seg å kjøpe et som er litt dyrere hvis du har råd. Du får jo som oftest som du betaler for. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 JEg ville nok valgt den billigste utgaven av X-Fim ja. Du får nesten akkurat samme lyden, men mye billigere. DU trenger nok ikke det frontpanelet. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tusen takk for svar Nå var det duket for det store spørsmålet - kjøpe det nå eller ønske meg det til jul? Endret 23. oktober 2006 av Craves Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for svar Nå var det duket for det store spørsmålet - kjøpe det nå eller ønske meg det til jul? 7136342[/snapback] hvor lenge klarer du å vente går på det samme om du bestiller det nå eller ønker det til jul. sparer litt penger på å ønske det til jul da. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjøper det nok nå Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal ha det X-Fi lydkortet uten frontpanel...kun kortet! Offtopic: Nice data du har Craves Har ca likt! Samme kabinett, RAM, CPU, har GTX ikke GT (SK) og samme CPU kjøler! Hva er tempen på CPU'en din Craves? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Idle ligger den rundt 30 grader, har ikke sjekket load. Har forresten Asus P5B Deluxe/WiFi-AP, men finner ikke plass til det i profilen Hva er temperaturen på din prosessor? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ok har P5N32 SLI SE Deluxe jeg...trengte ikke WiFi så Idle ligger tempen på 24 - 30 grader kommer ann på hvor mange grader det er i rommet og hastigheten på viften(e), load så ligger den på rundt 38. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå