Gå til innhold

Nytt lydkort - 1000-2000,-

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst på et nytt lydkort, men er litt usikker på om jeg trenger det.

Spiller for det meste Counter-Strike: Source og hører på musikk i iTunes, vil jeg høre stor forskjell?

Tviler på at jeg gidder å kjøpe det om det ikke er en betraktelig forskjell.

Har aldri hatt et separat lydkort, har alltid brukt det som sitter på hovedkort - altså integrert.

Har sett litt på Creative Sound Blaster X-Fi Platinum, jeg vil forresten helst ha et lydkort med panel som kan brukes i front.

Prisen skal ikke overstige 2000,-

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har lyst på et nytt lydkort, men er litt usikker på om jeg trenger det.

Spiller for det meste Counter-Strike: Source og hører på musikk i iTunes, vil jeg høre stor forskjell?

Tviler på at jeg gidder å kjøpe det om det ikke er en betraktelig forskjell.

Har aldri hatt et separat lydkort, har alltid brukt det som sitter på hovedkort - altså integrert.

Har sett litt på Creative Sound Blaster X-Fi Platinum, jeg vil forresten helst ha et lydkort med panel som kan brukes i front.

Prisen skal ikke overstige 2000,-

På forhånd takk for svar! :)

7135941[/snapback]

lydkortet du har funnet frem er veldig bra, og du vil ikke bli skuffet av å velge det. Du vil vel merke forskjell fra integrert til separat lydkort ja. Hvor mye kommer jo selvsagt også an på høyttalerne dine etc. I tillegg belastes cpu mindre. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Tusen takk for svar :)

Nå var det duket for det store spørsmålet - kjøpe det nå eller ønske meg det til jul? :p

7136342[/snapback]

hvor lenge klarer du å vente :p går på det samme om du bestiller det nå eller ønker det til jul. sparer litt penger på å ønske det til jul da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...