Bendorama Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hei. jeg har merket at, vist jeg trykker(når jeg skal løpe) oppover pilen(på andre siden av den helt like som er lang og ligger rett under Enter knappen) og W på BF2 så faller jeg ut av spillet, asså til skrivebordet:@ noen som vet hva Den knappen+W er i window OG kan jeg ta det av? takk. mvh håplås løper på BF2 har glemt va den her knappen heter:P Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Shift+W gjør ingenting i windows i følge MS. Kanskje du har annet program som bruker sånne snarveier? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Shift+W gjør ingenting i windows i følge MS. Kanskje du har annet program som bruker sånne snarveier? 7135980[/snapback] tviler på det:S ,men når jeg trykker Shift+W i skrivebordet som kommer en *dup*lyd greie:S Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan det være den Trege Taster-funksjonen til Windows som forstyrrer? Den kommer opp hos meg når jeg holder nede Shift en stund. Jeg fjerner den ved å velge vekk alle alternativene i programmet. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Shift+w skal vel i utgangspunktet kun gi deg en stor w "W". Og jeg har aldri hørt om tastatur som har problemer med denne kombinasjonen (da det ville ha vært en uutholdelig feil, tastatur uten W, utenom caps lock da) Kanskje sticky keys som Sint Brus nevner kan være synderen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Shift+w skal vel i utgangspunktet kun gi deg en stor w "W".Og jeg har aldri hørt om tastatur som har problemer med denne kombinasjonen (da det ville ha vært en uutholdelig feil, tastatur uten W, utenom caps lock da) Kanskje sticky keys som Sint Brus nevner kan være synderen. 7140434[/snapback] nei, jeg fant ut at det skjer av seg selv:@:@ men jeg har akkurar brukt løpe knappen når det har skjed før, men det er vel noe med det JÆV*** EA Patch CRAP de ikke klarer å fikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå