Gå til innhold

Hvilket mobil abonnement?


Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale meg hvilket abonnement jeg burde velge?

Skal gå over til abonnement for første gang, har alltid brukt kontantkort..

 

Men nå skal mamma endelig sponse et abonnement for meg, så slipper jeg å betale selv for å fylle på kontantkortet hele tiden..

 

Har nå hatt Djuice Kontant sålenge jeg kan huske..

Og klart det er utrolig irriterende å måtte fylle på hele tiden, dessuten har jeg ikke penger til det uansett..

 

Bruker mobilen egentlig 99% til SMS, og 0.9% til MMS, og tilslutt 0.1% til ringing..

Den største grunnen til at jeg ikke ringer med mobilen er at det koster jo så mye med kontantkort, og når jeg må betale selv, og sjeldent har råd til å fylle på kortet igjen..

Derfor bruker jeg den heller til å sende melding til "visse personer"..

 

Men klart nå som jeg går over abonnement så kan jeg sikkert ringe litt mer..

Men blir nok for det meste mest SMS ja..

 

Så, har dere noen anbefaling, eller kanskje noen advarsler på hvem jeg burde holde meg langt unna også osv..

 

Litt generell informasjon om utvalget, hva jeg burde være obs på osv videre ville hvert fint.. Gjerne også nyttige linker..

 

PS.. Vennligst flytt linken hvis dette er postet på feil sted..

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell.. Så vell etter noe med sånn ca.200kr i fast måneds pris, om det så er måneds avgift eller at du fast betaler 200kr som du kan bruke hver måned.. som i f.eks young talk..

 

Syntes Djuice Nonstop så utrolig fristende ut.. Gratis SMS og MMS virker jo supert..

Spørs bare om mamma godtar 299kr i måneden..

Lenke til kommentar
Vell.. Så vell etter noe med sånn ca.200kr i fast måneds pris, om det så er måneds avgift eller at du fast betaler 200kr som du kan bruke hver måned.. som i f.eks young talk..

 

Syntes Djuice Nonstop så utrolig fristende ut.. Gratis SMS og MMS virker jo supert..

Spørs bare om mamma godtar 299kr i måneden..

7136689[/snapback]

Allstar koster 29,- i måneden og inkluderer 50 sms. Etterpå koster sms 39 øre :)

Lenke til kommentar
Vell.. Så vell etter noe med sånn ca.200kr i fast måneds pris, om det så er måneds avgift eller at du fast betaler 200kr som du kan bruke hver måned.. som i f.eks young talk..

 

Syntes Djuice Nonstop så utrolig fristende ut.. Gratis SMS og MMS virker jo supert..

Spørs bare om mamma godtar 299kr i måneden..

7136689[/snapback]

 

Om du vil ha et slikt abo som YoungTalk har telenor noe de kaller dJuice Control :)

 

 

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg et spørsmål her..

 

På Chess sine hjemmesider står følgende om Move(for å ta et eksempel)-abonnementet:

Etableringsavgift 0,-

Månedsavgift 25,-

Minimum fakturabeløp per måned 30,-

 

Mens det på Telepriser står følgende...

Etableringskostnad 100,-

Månedskostnad 180,-

 

Hva skal dette bety da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...