different Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann. Jeg har i den siste tiden gått lei av at jeg stadig er "blå" (mangel av bedre ord) rundt øyene, med nesepartiet. Dere vet sikkert godt hva jeg mener. Finnes det noen måte å fjerne/dempe det eller noe slikt? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nok søvn, men ikke for mye, pleier å fikse det hos meg. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sov til faste tider (og nokk), og spis sunt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Heisann. Jeg har i den siste tiden gått lei av at jeg stadig er "blå" (mangel av bedre ord) rundt øyene, med nesepartiet. Dere vet sikkert godt hva jeg mener. Finnes det noen måte å fjerne/dempe det eller noe slikt? 7135630[/snapback] det kalles å ha "poser" under øynene.. :=) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Nei det kalles det ikke, at området under øynene er blåaktig er ikke det samme som å ha poser. Dette anser jeg som å ha "poser" under øynene: Endret 30. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Om du har akutt behov for å se frisk og rask ut kan du bruke hemoridekrem på området. Men det er ABSOLUTT ikke anbefalt å bruke dette daglig. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Her finner du informasjon om skygger under øynene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå