Anterialis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan går dette? Har jo feks nettopp kjøpt BF2142, men bakpå står det at det trenger XP for å runne, tror dere dette ikke går da? Hvordan blir det med alle nye spill som har kommet nå (BF, FSX) nå som vi har kommet inn i 64-bits verdenen? På forhånd takk =) Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Du kunne vel strengt tatt ha spurt om dette i den forrige tråden din.... Spill jeg har på min datamaskin som funker på Windows Xp x64 er følgende: BF2142 (demoen dog), Broken Sword 4, alle steam games (css, cs, hl1/2 osv), Battle For Middle Earth 2, Fable, Fear, Just Cause, Penumbra, Quake 4, Lego Star Wars 2, Warcraft 3, Trespasser, Gothic 3 og Sid Meiers Railroads. Håper dette klarte opp i noe , vet ikke hvordan det er med Vista da, som du sier du har =p Endret 23. oktober 2006 av aspic Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja det er sant, men kommer til å spørre litt mere windows-relatert i denne tråden =) Spørsmål 2: Når jeg har task manager oppe, ser jeg noen programmer stå med * 32 bak seg, betyr dette at programmet kjører i 32-bit mode eller noe? Er windows bakoverkompatibelt med 32-bit ? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, windows emulerer 32bits programvare i en emulator som kalles WOW. Derfor kan mesteparten 32bits programvare kjøre i 64 bit. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan kan jeg få vekk sånn at maskinen hele tiden spør om administration rights, (sånn at jeg må trykke continue og skjermen blir mørk). Foresten, hvordan setter jeg "elevated privileges" ? Står jeg trenger det for å spille BF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå