Mikr89 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Har tenkt og kjøpe et surround annlegg som skal brukes til xbox 360 og til å se film.Hvilket av de annleggene mener dere jeg burde kjøpe? http://www.pioneer.no/no/products/42/100/4...606H/index.html eller http://www.logitech.com/index.cfm/products...#Specifications kan få det pioneer annlegget 3000kr biligere en det koster da(har kontakter på elkjøp) Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har anlegget i fra Logitech, og er strålende fornøyd. Men jeg har ikke kjørt den i mot xbox360, bare xbox, dvd, data, og en del andre ting. Brukbar film og spillopplevelse. Får du den fra pioneer 3000kr billigere, så ville jeg muligens ha satset på den Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har lillebrorern til det pioneer annlegget du peker til.. Syntes ikke det var heeelt topp.. Men en ting er sikkert det er mye bedre enn det logitech greine du linker til. de kan egentlig ikke sammenlignes.. Pioneer er noe av det bedre. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 For 10 000 kroner ville jeg heller ha kjøpt meg Hi Fi høytalere. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har lillebrorern til det pioneer annlegget du peker til.. Syntes ikke det var heeelt topp.. Men en ting er sikkert det er mye bedre enn det logitech greine du linker til. de kan egentlig ikke sammenlignes.. Pioneer er noe av det bedre. 7220619[/snapback] Er faktisk mange sommener at de logitech-høytalere kan samenlignes med lyd i 10000kr klassen! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Har de logitech høytalerne og kan trygt si du ikke vil angre på det kjøpet, men når man sammenligner ett annlegg til 3000 og ett til 10000 så burde jo det til 10k være bedre. Selv har jeg mer enn nok med mitt logitech, lyden er ren, bassen god, og lydnivået kan gå langt over det jeg foretrekker Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Gå heller for et skikkelig løskomponent anlegg, de spiller ringer rundt det Logitech anlegget, eller gå i det minste for pioneer anlegget hvis du skal ha noen av dem.. Vil nå påstå at du vil få mer glede av et skikkelig løskomponent anlegg senere også, lettere og oppgradere til nye bedre komponenter etterhvert også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå