Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg visste ikke at det var på trappene engang, men det ser ut til at vi får Dolly Parton på besøk til Vestlandshallen, samme lokale som Maiden skal benytte seg av om en måned. Dato: 9. mars. Dama kan trygt sies å være en av verdens største entertainere. Nå vil jeg anta at de fleste her på forumet ikke har noe spesielt forhold til Parton, sannsynligvis er "dum harrytøs"-synet det rådende. Jeg tror at de fleste med den innstillingen ikke har gitt dama en sjanse. Dolly Parton står bak en imponerende rekke hits, og er mer samplet og covret enn de fleste. Nå har Dolly gitt ut såpass mye at man ikke kan forvente at folk orker å skaffe seg alt, så jeg anbefaler samlingen "Ultimate Dolly Parton". Den inneholder 20 obligatoriske kanonlåter, og kan for mange være en fin inngangsbillett til en sjanger som er mye mer variert og spennende enn de tror på forhånd. EDIT: La til litt info. Jeg skal ikke påberope meg noen ekspertstatus på Dolly, så kanskje noen med bedre peiling kan utdype? EDIT2: Glemte link, her: http://www.bt.no/bergenpuls/konsert/article308304.ece Endret 23. oktober 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
white_pony Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ikke at jeg egentlig bryr meg, men det kunne vært kjekt og vite når dette skjer for de som gjør det? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dolly er digg. Selv om hun er 70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå