crownjewel Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Måtte bare legge inn mini anmeldeles på denne filmen. Hadde lyst til å se den fordi 11 sept. var en spesiell dag som sikkert satte en støkk i de fleste, og anmelderne hadde gitt den gode kritikker. Men denne filmen er så ufattelig kjedelig og langtekkelig at jeg faktisk ikke gadd å se den ferdig. Det er greit nok at det er en masse sørgelige historier her, men innholdet her er ikke i nærhetan av godt nok for å skape hverken latter eller tårer, for min del. Film skal være film, denne hadde passet som en halvtimes dokumentar på discovery, og hvis det i tillegg hadde vært noen faktiske interjuver hadde jeg kanskje blitt litt engasjert. Men som en fullverdig spillefilm er dette søppel Terningkast: 1 Noen andre her som har sett den? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vi har en egen tråd for dette her. Jeg har sett filmen, og jeg likte den. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 En ting jeg lurer på. Handler United 93 og Flight 93 om det samme? Har bare sett sistnevnte, og den var helt ok. Ikke akkurat noe komedie, men det hadde jeg da heller ikke forventet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 De handler vel om det samme ja. Selv har jeg ikke sett Flight 93, men utifra det jeg har hørt av folk som har sett begge, så syns de fleste å være enige om at United 93 er den klart beste av disse filmene. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 har sett United93 selv og syntes den var nokså bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå