lenny25 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei, er det noen som har brukt gamepad til dette spillet? Hvilken gamepad anbefales?? Lenke til kommentar
AWC80 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 har wingman cordless fra logitech, velig grei gamepad. Den kommer også med tråd.. Lenke til kommentar
mumbo-jumbo Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg har ikke spilt FIFA 2003 selv, men til stort sett alle de andre FIFA-spillene i moderne tid har min Microsoft Sidewinder Gamepad vært helt glimrende. Faktisk så tror jeg spillene fra 99 av ble optimalisert for bruk av nettopp denne gamepaden, så det skulle vel egentlig bare mangle. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 hadde nok satset på Logitech Wingman Cordless jeg også. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har ikke prøvd 2003, men 2002 en god del. Har en Microsoft Sidewinder Gamepad og en Thrustmaster Firestorm Wireless Gamepad. Begge er gode, men jeg anbefaler absolutt den siste. Sinnsykt god å holde i og passe stor. Nok knapper også! Ikke kjøp noe uten å sjekke ut denne er mitt råd i alle fall! :smile: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det er jo en pad som ligner på ps2 kontrollen, å den er jo perfekt til fifa spill, koster bare en 4-500 også Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Microsoft Sidewinder er best til Fifa-serien. Har en eldre versjon i Sidewinder serien som jeg har brukt på alle Fifa spillene fra 98 og oppover. En genial gamepad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå