glucchip Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Hvordan fjerner jeg den teksten under start av XP når man får opp alternativene om hvem bruker man vil logge inn på, hvor det står Emil 22 uleste e-post meldinger noen som vet hvordan man kan fjerne denne, bortsett fra å vente? Endret 23. oktober 2006 av glucchip Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan fjerner jeg den teksten under start av XP når man får opp alternativene om hvem bruker man vil logge inn på, hvor det står Emil 22 uleste e-post meldinger noen som vet hvordan man kan fjerne denne, bortsett fra å vente? 7135284[/snapback] Gå inn der E-Mailene ligger, les dem eller slett dem... Så blir det borte fra velkomstsskjermen... Selvin Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvordan fjerner jeg den teksten under start av XP når man får opp alternativene om hvem bruker man vil logge inn på, hvor det står Emil 22 uleste e-post meldinger noen som vet hvordan man kan fjerne denne, bortsett fra å vente? 7135284[/snapback] Gå inn der E-Mailene ligger, les dem eller slett dem... Så blir det borte fra velkomstsskjermen... Selvin 7135411[/snapback] Nei det fungerte ikke, men fikk lagd en register nøkkel. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Så da er problemet løst?? Endret 23. oktober 2006 av Selvin Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det skal gå ann å fjerne dette med Tweak UI. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Problemet er løst! Gidder ikke laste ned Tweak griea, mye enklere med en nøkkel. Bekalger bryet =/ Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Genial. Kan du forklare meg hvordan du lagde den nøkkelen? Jeg vil ha Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Genial. Kan du forklare meg hvordan du lagde den nøkkelen? Jeg vil ha 7135877[/snapback] Den manuelle metoden er å starte regedit, gå til HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail og søke etter MessageCount. Disse settes til 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå