Khaya Ivorensis Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Jeg er i behov for å anskaffe meg en bærbar harddisk, pga. at min nye bærbare datamaskin ikke har mer enn 60GB harddisk interigert. Jeg trenger en harddisk som ikke er så veldig fysisk stor, siden jeg planlegger å ha den med meg hele tiden, og laptopbagen min er ikke av de største. Det er også viktig at den er nogenlunde rask, har bra med cacheminne, og viktigst av alt; at den er stabil og varer et par år uten å gå til pises :!: Jeg trenger ikke mer enn 60-80GB lagringskapasitet, og har heller ikke så vanvittig mye penger å bruke. Hadde satt pris på om noen kunne anbefale en disk til meg! -Erlend Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Med tanke på liten fysisk størrelse, så er vel denne og denne gode alternativer Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Ok, takk skal du ha. Skal se nærmere på de diskene! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Selvbygg kan også være en fin mulighet. F.eks: en av disse og en av disse. Hvis du velger de aller billigste så kan det komme ned mot 674 kr + frakt for 60GB. PS. 120GB koster bare 269kr mer. Lenke til kommentar
talisar Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei Siden du kanskje skal dra disken mye med rundt omkring er også støtsikring viktig. Jeg anbefaler derfor denne : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70455 (evt mindre disker i samme serie) De koster litt mer enn WD diskene men det er kanskje verdt det den dagen du får litt støt på ryggsekken. Lacie diskene jeg har hjemme bruker WD disker inni så kvaliteten burde være den samme. De ser litt grelle ut synes jeg selv da men:) Merk at du får 3 ganger så mye disk for samme pris dersom du går opp til en ekstern 3.5" disk. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Takker og bukker for hjelpsomme svar. Skal se litt mer på bærbare disker når jeg får tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå