Gå til innhold

Hvilken bærbar harddisk bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i behov for å anskaffe meg en bærbar harddisk, pga. at min nye bærbare datamaskin ikke har mer enn 60GB harddisk interigert.

Jeg trenger en harddisk som ikke er så veldig fysisk stor, siden jeg planlegger å ha den med meg hele tiden, og laptopbagen min er ikke av de største. Det er også viktig at den er nogenlunde rask, har bra med cacheminne, og viktigst av alt; at den er stabil og varer et par år uten å gå til pises :!:

Jeg trenger ikke mer enn 60-80GB lagringskapasitet, og har heller ikke så vanvittig mye penger å bruke.

Hadde satt pris på om noen kunne anbefale en disk til meg!

-Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Siden du kanskje skal dra disken mye med rundt omkring er også støtsikring viktig. Jeg anbefaler derfor denne :

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70455 (evt mindre disker i samme serie)

De koster litt mer enn WD diskene men det er kanskje verdt det den dagen du får litt støt på ryggsekken. Lacie diskene jeg har hjemme bruker WD disker inni så kvaliteten burde være den samme. De ser litt grelle ut synes jeg selv da men:)

Merk at du får 3 ganger så mye disk for samme pris dersom du går opp til en ekstern 3.5" disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...