LadauXimA Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har en CD som jeg virkelig trenger!! Har dere noe tips osv til hvordan jeg kan få den fra CDen til pcen? Det er bare data filer som bilder, txt osv. Noen programmer som kan hjelpe? Takk Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har en CD som jeg virkelig trenger!! Har dere noe tips osv til hvordan jeg kan få den fra CDen til pcen? Det er bare data filer som bilder, txt osv.Noen programmer som kan hjelpe? Takk 7135027[/snapback] Ønsker du å få lagt filene rett på harddisken er det jo bare å kopiere rett fra CDen... Ønsker du en bildefil(Image) av CDen må derimot ha et eller anna slags program som fikser den biffen... Det vil nok høyst sansynlig koste en liten slant eller to.... Men skjønner ikke helt problemstillingen?? Er det filene du vil ha inn på PCen eller?? Selvin Lenke til kommentar
LadauXimA Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Den fra cden vil ikke inn på cden altså innholdet! og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer som får de ut fra cden? Prøvde IsoBuster men fikk med bare 01% fra cden. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den fra cden vil ikke inn på cden altså innholdet! og derfor lurer jeg på om det finnes noen programmer som får de ut fra cden? Prøvde IsoBuster men fikk med bare 01% fra cden. 7135137[/snapback] "Den fra cden vil ikke inn på cden altså innholdet!" Du vil altså fram til at innholdet i CDen ikke vil ut?? Når du prøver og kopiere fra CDen med den gode gamle kopieringsmetoden, får du opp en feilmelding eller noe sånt?? Det som kan være faren er at CDen er ødelagt, har du sjekka den for riper og smuss?? Selvin Lenke til kommentar
LadauXimA Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja det er ikke noe riper på den helt ny, men skjønner ikke hvorfor innholdet ikke gidder å bli transportert. det kommer feilmelding ja at det ikke går. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja det er ikke noe riper på den helt ny, men skjønner ikke hvorfor innholdet ikke gidder å bli transportert. det kommer feilmelding ja at det ikke går. 7135228[/snapback] Det kan være feilbrenning.... Har CDen fungert før?? Eller er det første gang du prøver den?? Lenke til kommentar
LadauXimA Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Første gang siden jeg brente. men ser ikke at det er noe i veien med det? helt nytt DATA cd som jeg har brent filer på. hmm Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Første gang siden jeg brente. men ser ikke at det er noe i veien med det? helt nytt DATA cd som jeg har brent filer på. hmm 7135331[/snapback] Sant så sant. Men er du virkelig uheldig så kan det være feilbrenning. Nå vet jeg ikke hva slags kvalitet CDen er på, men er den av lågere kvalitet så er det større mulighet for feilbrenning... Feilbrenning kan også skje med vanlig CDer av god kvalitet.. Men du er helt sikker på at CD spilleren fungerer, har du prøvd med en annen CD?? Det kan være problemet, men det er mindre sansynlig... Selvin Endret 23. oktober 2006 av Selvin Lenke til kommentar
LadauXimA Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg dropper det.. finner ikke en løsning Men Tusen takk for dine tips! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg dropper det.. finner ikke en løsning Men Tusen takk for dine tips! 7135431[/snapback] Bare hyggelig du!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå