Chinny Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Kjøpte maskin for ei stund sida og under bygging vart den cpu-vifta som fulgte med min Intel E6600-prosessor ødelagt. Bestilte derfor en Zalman CNPS7700 CPU-kjøler. Slik ej forstår det har hovedkortet en 775-socket, og dette støtter kjøleren. Men eg klarer ikkje å få festa dei to skruane som skal feste sjølve vifta til Clip Supporten.... Dei virkar rett å slett å vere for korte. Får festa den eine, men ikkje den andre. Strange. Andre som har hatt dette problemet? Please svar fort, sitter med hodet i kabinettet og frustrasjonen stiger.... Edit: Never mind, fikk det til. Måtte berre bruke en stor porsjon makt. Endret 23. oktober 2006 av Chinny Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan jeg spørre hvilket hovedkort du sitter med? Er det P5B Vanilla eller P5B DLX WIFI? Vurderer å kjøpe sistnevnte, men har i likhet med deg lurt på om Zalman-vifta passer på kortet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hadde samme problemet. den lille vinkelen skruen skal i ville ikke helt på plass og fikk problemet du beskriver.. Jeg måtte bruke en tang og en god del makt for å få den helt på plass. vist du på bildet så skal vinkelen flukte med kanten der jeg har satt pila. Problemet var å tre den langt nok ned. Hos meg vare det bare det ene klipset som ikke passa.. Får du pressa den helt ned så passer skruene fint. Endret 24. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tronaldo: Kan du vennligst utdype svaret? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Legger ut en animasjon av montering på S775 her. Slik jeg har skjønt det har du brukt den orginale festerammen som er feil. ~ Medion Lenke til kommentar
pstub Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Legger ut en animasjon av montering på S775 her. Slik jeg har skjønt det har du brukt den orginale festerammen som er feil. ~ Medion 7139159[/snapback] Skulle ønske det var like lett å fordele kjølepastaen jevnt over hele CPU'en i virkeligheten som det er på animasjonen her jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå