Giddion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei jeg lurte på om det var mulig at noen kunne laga en Annonserings post under Windows-programmering. Hvorfor? Vel det er nesten dagelig folk som poster om alle mulig ting og tang om windows og problemer med programmer og windows og hvordan man skal gjøre ditt og datt i windows. Mye av dette har overhode ingenting med programmering å gjøre. Hva skal stå der? Vel noe om at her skal det bare være programmerings spørsmål eller noe. (emne titel) Mulig en forklaring på hva programmering er? (det ser ut til at folk ikke skjønner/leser emne titelen) En link til windows problem forumet eller no? Finnes det ingen annen utvei? En annen mulighet hadde jo vært litt høyere aktivitet/aktivitet fra moderatorer Takker for all aktivitet/svar Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Om du føler det er direkte behov for noe slik så føler jeg at du har en viss anelse om hva du ønsker at det skal stå der, så om du lager et utkast er det enklere for oss å evnt. lage en slik tråd Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Vel jeg må vel si at jeg mener det er behov for noe slik. Med det relativt høye antallet feilposter det er, men som nevnt tidligere finnes det en annen mulighet Post navn: Les her før du poster Teksten: Her skal det kun postes poster som har med programmering, skripting eller problemer med verktøy som er knyttet til disse oppgavene. Har du problemer med Windows kan du poste her: [URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=104]Windows Forumet[/URL] Har du problemer med programmer under Windows poster du her: [URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showforum=26]Programvare Forumet[/URL] Hva regnes ikke som programmering/skripting. Grovt sett er det når du via programmer ikke skriver noen form for kode at du ikke programmerer/skripter, men det finnes visse unntak(dra og slipp). En siste ting er jeg usikker på: Skal Excel funksjons mekking og lignende Office ting vær med under Windows programmering? Hvis ja, så burde det også nevnes. EDIT: øøhh linker i kode blokker funka vist ikke så bra Endret 25. oktober 2006 av Giddion Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Godt forslag, feilpostinger er alltid kjedelig Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Vel jeg liker ikke å bumpe, men kommer det en annonsering post eller ikke. Skulle gjerne fått en liten update. Hvis ikke kan jo posten bare stenges. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kan ikkje du gjere slik Aalton foreslo, og lage eit utkast iallfall? Og i mellomtida rapportere alle feilposta trådar du kjem over. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Da var sticky på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg