The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei. Har en gammel sokkel A pc med Duron på 1,6Ghz 256Mb ram og en HD på 80Gb hva er det beste å bruke den til ? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Tja, du kan sette opp: ftp, web, databaser, musikk-streamer, htpc, tv-opptaker... Kun fantasien din som sette begrensning på hva du kan sette opp. Jeg vil anbefale deg å lete litt rundt, titte litt på hva som er der ute (Linux, Unix, Windows) og test. Beste måten å finne ut hva du skal bruke den til. Test, legg inn et nytt OS, nytt program og test Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan jeg bruke den på noen måte til å gjøre netverket bedre ? Tror jeg kan beuke den som nedlastnings maskin (eks. torrent) eller tar ejg helt feil ? Hadde også vært kjekt med noen egene spill servere, regner med at det er mulig .. Noen forslag til hvordan jeg kan gjøre det ? Har windows XP pro og linux er jo gratis om jeg skulle trenge det Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 torrent er enklelt, evt for mer utfordring, se på torrentflux (tar som en selvfølge at du kun skal bruke det til å laste ned linux-distroer og lignende:P) For å sette opp spillservere og egentlig alt mulig annet så: titt i dokumentasjonen til programmer, i 99% av tilfellene står det godt forklart hvordan alt gjøres der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå