TheIlluminated Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Dere er sikkert kjempelei av å få disse postene og at man skal selge pc'en sin osv og hvor mye bla bla bla. Men here goes: Chieftec Dragon Bigtower Blått m/4 kabinettvifter. 420w ToPower PSU Soyo SY-KT333 Dragon Ultra (Black) (Lydkort og nettverkskort følger med) 512 DDR-SDRAM Pioneer DVD Slot-In 16x/40x LG CD-Brenner 40x/12x/40x 2 stk WD 80 GB HDD AMD XP 1600+ (1.4 Ghz) Asus GeForce 4 ti4400 Floppy Selges med alt av manualer, cd'er og en rekke spill da som egentlig ikke er vits i å ramse opp mens som bare er med. Selger den ikke med OS installert. Medfølger ikke skjerm. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Tja.. ikke grett å si.. 6-8-9 tusen... Får vel en 15-20.000 på qxl. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 QXL er oppskrytt som f****. Bare ta deg tid til å gå og sjekke hvor mange får solgt PC`ene sine. Det gjelder alt annet og....Så du får nok IKKE 15-20 tusen på qxl. Jeg tipper 8. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Huff, vel...jeg skal prøve å selge den på qxl. Hvis jeg ikke får noe mer enn 8-9000 "gidder" jeg ikke å selge den. Hadde tenkt å kjøpe bærbar og jeg kommer ikke så langt hvis jeg ikke får solgt pc'en til en god penge :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå