Solbakk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Er på uttkikk etter et nytt strategispill, er det noen som kan gi meg noen gode råd?? Endret 23. oktober 2006 av Solbakk Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er på uttkikk etter et nytt strategispill, er det noen som kan gi meg noen gode råd?? 7134719[/snapback] Hva med Company Of Heroes... Det er RTS eller Real Time Strategy... Les omtale her.... Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Civilization 4, Rome Total War og Sim City 4 er veldig gode strategispill er selv veldig fan av strategispill, er for det meste det jeg spiller, unntatt GTA SA, da Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Som sagt, Company of Heroes er veldig tøft. Absolutt verdt å prøve. Lenke til kommentar
KinG^KaoZ Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Overnevnte Company Of Heroes, jeg har egentlig ikke spillt så mye de siste årene, men dette fikk meg hekta! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Anbefaler absolutt Company Of Heroes jeg også Men hvis du kjøper det får du jo også med Warhammer 40k Dawn of War som også er et kjempe bra spill Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 slenger meg på Company Of Heroes fanboyene:P syenst det var neat jeg:P (er egentlig ikke fanboy) Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er ikke no fanboy jeg heller Men CoH er det første spillet jeg faktisk har kost meg med å tape i. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gamer.no sin omtale av CoH Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Age of Empires III er veldig bra Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er enig i de fleste over her. I tillegg så kommer jo Medieval 2: Total War i løpet av året. Oktober. Gamespot er jo en fin skilde til spillinformasjon.. Gamespot Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Empire Earth!Prøvd enern og den var veldig bra. Rekner med at 2'ern også er veldig bra! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Og Ikke glem modsene der ute! Bailknight's Mod V3 for Star Wars: Empire at War feks.. Bailknights Mod V3 Masse søstersider til disse filefront siden der du sikkert kan finne noen staselig til flere godspill! OBS! Du trenger selvfølgelig hovedspillet for å bruke denne modden slik det er med alle mods så er de bare modifikasjoner av originale spill. Helt LOVLIG så lenge modderne har holdt seg på god fot med copyright lover. Faktisk vil jeg si at mods er noe spillindustrien tjener på i den form av at spill med gode mods har en tendens til å "leve" lenger. En annen side med masse mods og info om kommende mods er Mod DB Lykke til! Endret 24. oktober 2006 av RougeAlien Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 CoH utentvil. Det finnes en SP demo som inneholder 4 trenings oppdrag, 2 missions og ett skirmish map og veier 1.8gb. I tilleg har vi Medieval 2 total war som kommer i midten av november. Det finnes en demo til dette og som inneholdrer ett trening oppdrag og to hitoriske missions. den veier ca 450 mb.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Beste stragispillet jeg noensinne har prøvd, Civilization 4. Kommer faktisk ikke på andre spill som er i nærheten engang.. Edit: Også, Civilization 3. Her snakker vi om spill man kan komme tilbake til med jevne mellomrom. Har du ikke prøvd de, bør du gjøre det. Endret 25. oktober 2006 av asad Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Min tilbaketrekning i Carentan i CoH etter tre-fire massive artilleriangrep som knuste stillingene mine er det artigste jeg har vært med på Company of Heroes kan varmt anbefales! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil anbefale overnevnte Civ 4. Kan også på det varmeste anbefale Command & Conquer: The first decade, som er en samling av alle C & C spill, Red Alert og expansionpakker - Hele greia går for rundt 300 kr. Ikke akkurat nye spill, men fytterakkern så morsomme. :!: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil anbefale overnevnte Civ 4. Kan også på det varmeste anbefale Command & Conquer: The first decade, som er en samling av alle C & C spill, Red Alert og expansionpakker - Hele greia går for rundt 300 kr. Ikke akkurat nye spill, men fytterakkern så morsomme. :!: 7145725[/snapback] Støttes Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vil anbefale overnevnte Civ 4. Kan også på det varmeste anbefale Command & Conquer: The first decade, som er en samling av alle C & C spill, Red Alert og expansionpakker - Hele greia går for rundt 300 kr. Ikke akkurat nye spill, men fytterakkern så morsomme. :!: 7145725[/snapback] Støttes 7146769[/snapback] Jepp.. C&C er gøy, men man trenger vel ikke å være noe strategisk geni for å klare det. Alle C&C spillene går jo ut på mye det samme. Bygg base, samle resurser, bygg forsvar og bygg en helvettes hær som man kjører over fienden med. Litt kjedelig i lengden. Favoritt strategi spillet mitt må være Rome: Total War. Akkurat sånn passe vanskelighetsgrad, og det er lite som måler seg med å slakte 500 gallere med 700 hester. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå