Gå til innhold

Mista tråden til powerball

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har litt hyssing med omtrent samme tykkelse som den orginale tråden, kan du jo bare bruke det.. sett en liten teip-bit rundt enden (ala plasthetta som var på den gamle tråden), and off you go.

*finne fram powerball og prøve på ny rekord*

Lenke til kommentar
jeg har aldri brukt tråd for å starte min powerball. bare dra den fort over armen eller låret så starter den

7134688[/snapback]

Dette bør du ikke gjøre, da det med tid og stunder samler seg opp en god del lo og drit inni den. "Knips" den heller i gang med en kjapp fingerbevegelse (krever bittelitt øvelse).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg "slår" den bare med hånden et par ganger. (holder powerballen nesten loddrett og "kutter" nedover med hånden som om jeg er en karate-fyr som skal dele noe :p)

Lenke til kommentar

Sorry ass, hvis man trenger tråden for å starte Powerballen har man ikke mye med en Powerball å gjøre. Låret fungerer kjempegreit, og med litt trening får man det til med tommelen også. Det er bare å se hvilken vei kula inni ruller, og dra den nedover låret i den retningen. Enkelt som bare det etter et par forsøk, hvis man da er vant til å bruke en Powerball og ikke trenger å starte på 10 000 rpm for å få den til å fortsette rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...