MGL Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nå er jeg luta lei... For nesten 3 (!) måneder siden bestillte jeg Chess Knock-Out abbonement... Det tok veldig mye lenger enn det skulle ha tatt, dette har jeg ringt og mast om til Chess en del ganger per telefon.. De sier at de "skal sjekke" det opp hvorfor det tar så lang tid, og kontakte meg opp igjen. Har jeg fått svar? Nei!! Og idag var endelig mobilnummeret overført fra netcom til Chess... Jeg hadde planer om å bestille Mobil fra gsm.no samtidig (med chess-pris) som jeg bestilte sim-kort. Men jeg måtte da vente i 3 måneder, og fortsatt er jeg ikke registrert som Chess-kunde. Jeg ringte idag for 5 eller 6 gang til kundesenteret, og han sa at jeg ble registrert innen en dag eller to.. Nå har det gått hele dagen, og jeg er forbanna. Jeg må liksom vente enda lenger før jeg kan bestille mobil, som IGJEN tar 3 uker å få! Følte bare at jeg måtte få ut frustrasjon over det sinnsykt elendige kundeservicet til Chess .. Noen tips, funker mail bedre enn å ringe? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, ring å be om et svar direkte. Få gjerne navnet på personen du snakker med, så har du et kontaktpunkt å forholde deg til ved seinere anledning! Mitt råd: Bytt fra Chess så raskt som mulig! Chess sin kundesørvis er totalt fraværende. Greit nok at de har ok priser, men så raskt du får problemer, så svikter kundesørvisen gang på gang. Det viser seg også på dette forumet stadig vekk! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Du burde seriøst vurdere enn annen aktør hvis de holder på slikt med deg. Det at en aktør ikke holder hva de lover, viser vel egentlig bare hvor lite serviceinnstilling de har. Du må også huske på at Chess fortsatt flyter på laurbærene som Vollvik bygde opp, slik at det er ikke utenkelig om noen få år at de vil få flere misfornøyde kunder. Når det gjelder gsm.no og kundeservice anbefaler jeg deg å søke litt i forumet her. Lenke til kommentar
frodn Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har kun opplevd positiveting med kundeservice. Tok litt tid før jeg fikk abon. mitt også, men sendte da en mail og fikk raskt svar. Og neste torsdag som avtalt fikk jeg aktivert Lenke til kommentar
MGL Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er nå en aktiv medlem, og kan logge inn på Min side på chess.no og alt er gammen og fryd, nesten... Jeg får fortsatt meldingen om at jeg ikke et registrert som chess-kunde på gsm.no Hvis jeg ikke kan bestille ny mobil innen et par dager begynner jeg å koke i sinne... Og forresten, sendte en skikkelig sur mail til chess i går og refset kundeservicen deres.. Håper de lærer noe av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå