farballa Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har et lite problem som jeg håper noen kanskje har en lur løsning på. Jeg har om igjen og om igjen prøvd å installere SP2 på datamaskinen min, etter jeg reinstallerte windows. Problemet er at dette ser ikke ut til å gå under noen omstendigheter. Jeg har prøvd å laste det ned, installere det fra en cd som jeg har osv. Men ingenting ser ut til å fungere. Det stopper alltid opp. Noen ideer? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Prøv nLite Der kan du integrere SP2 på Windows-CDen, i tillegg til å legge inn drivarar og fjerne ting du kanskje ikkje treng som t. d. IE, Windows Messenger ++ I tillegg er nLite veldig enkelt å bruke. EDIT: leif kom på besøk Endret 23. oktober 2006 av Imperivm_Romanvm Lenke til kommentar
farballa Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Prøv nLite Der kan du integrere SP2 på Windows-CDen, i tillegg til å legge inn drivarar og fjerne ting du kanskje ikkje treng som t. d. IE, Windows Messenger ++ I tillegg er nLite veldig enkelt å bruke. EDIT: leif kom på besøk 7134653[/snapback] Hadde vært fifft, men desverre så nekter nettet å funke på den maskina som trenger SP2. Siden SiO fant ut at de skulle gjøre det "lett" å gå på nett, og den trenger da SP2 for å gå på nett Kunne jo brent en cd, om jeg hadde hatt en tom en Og Leifen sitter jo å prater med meg her, så det trur jeg ikke noe på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå