DE1 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann! Jeg har alltid syntes at skolen vår er gjerrige når det gjelder penger, men at lærerbøkene er fra 1998 og kartet i klasserommet fortsatt viser Sovjetunionen og ikke Russland.. da begynner jeg å lure... Hallo, har tross alt skjedd en del de siste 8-10 årene. Kanskje en idé å skifte ut? Synes dere at skolen burde skaffe nyere materiale? Hvordan er det med skolen deres..? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Akkurat derfor er jeg imot at staten skal finansiere lærebøker i vgs også. Nå får elevene oppdaterte bøker hvert år, selv om de må betale for dem. Men ja helt klart materialet dere har er mer eller mindre foreldet. Iallefall kartet. Angående lærebøkene kommer det jo litt ann på faget. Er f.eks lite endring i grunnleggende kjemi fra år til år. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Akkurat derfor er jeg imot at staten skal finansiere lærebøker i vgs også. Nå får elevene oppdaterte bøker hvert år, selv om de må betale for dem. Men ja helt klart materialet dere har er mer eller mindre foreldet. Iallefall kartet. Angående lærebøkene kommer det jo litt ann på faget. Er f.eks lite endring i grunnleggende kjemi fra år til år. 7134687[/snapback] Jeg synes det hadde vært en bedre løsning om staten finansierte deler av bøkene for videregående istedenfor alt slik at man kunne fått nye bøker hvert år, og de kunne heller brukt resten av pengene på noe annet. Men det er kanskje bare meg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Akkurat derfor er jeg imot at staten skal finansiere lærebøker i vgs også. Nå får elevene oppdaterte bøker hvert år, selv om de må betale for dem. Men ja helt klart materialet dere har er mer eller mindre foreldet. Iallefall kartet. Angående lærebøkene kommer det jo litt ann på faget. Er f.eks lite endring i grunnleggende kjemi fra år til år. 7134687[/snapback] Historie, geografi og samfunnsfag Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Heisann! Jeg har alltid syntes at skolen vår er gjerrige når det gjelder penger, men at lærerbøkene er fra 1998 og kartet i klasserommet fortsatt viser Sovjetunionen og ikke Russland.. da begynner jeg å lure... Hallo, har tross alt skjedd en del de siste 8-10 årene. Kanskje en idé å skifte ut? Synes dere at skolen burde skaffe nyere materiale? Hvordan er det med skolen deres..? 7133975[/snapback] Hvis boken er fra 1998 og den viser Sovjetunionen bør du klage på forfatteren, da Sovjet ble oppløst i 1991 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvis boken er fra 1998 og den viser Sovjetunionen bør du klage på forfatteren, da Sovjet ble oppløst i 1991 7146870[/snapback] Jeg skrev; boken er ifra 1998 mens kartet viser Sovjet... Men da fant jeg ut at vi har over 15 år gammelt kart i klasserommet... Hm.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sovjet FFS, dere har problemer... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sovjet FFS, dere har problemer... 7154753[/snapback] Hø? Følger ikke med helt her Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Sovjet FFS, dere har problemer... 7154753[/snapback] FFS? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Kødda, men Sovjet er slutt. Kartet ville vært moderne om Putin ville leke seg litt da ... Edit:Hvilken skole går du på? Endret 26. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Kødda, men Sovjet er slutt. Kartet ville vært moderne om Putin ville leke seg litt da ...Edit:Hvilken skole går du på? 7155828[/snapback] Kopperud, why? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Kødda, men Sovjet er slutt. Kartet ville vært moderne om Putin ville leke seg litt da ...Edit:Hvilken skole går du på? 7155828[/snapback] Kopperud, why? 7156181[/snapback] Sånn at jeg vet hvilken skole jeg ikke skal søke på neste år... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nå er vel strengt tatt slike kart på vei ut, billige er de heller ikke. Jeg er ikt lærling på vgs, og på denne skolen har de begynt å planlegge å kjøpe Smartboard du har en prosjektor som er koblet til en pc, og du kan tegne på bildet, og lagre det på pc-en osv... da har du alltid det nyeste dette er noe alle skoler burde satse på. Også det å bruke datamaskiner i undervisningen, men da burde man også få bøkene på digitalform, og oppdateres jevnlig. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Kødda, men Sovjet er slutt. Kartet ville vært moderne om Putin ville leke seg litt da ...Edit:Hvilken skole går du på? 7155828[/snapback] Kopperud, why? 7156181[/snapback] Sånn at jeg vet hvilken skole jeg ikke skal søke på neste år... 7158046[/snapback] google mener at kopperud er en ungdomsskole edit: tu30r6: vi hadde en slik en/eller lignende på ungdomsskolen. Kunne bruke en greie til å både tegne med og for å bruke som mus o.l Endret 26. oktober 2006 av the_zombie Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 google mener at kopperud er en ungdomsskole 7158177[/snapback] Noen som har sagt noe annet..? Vidregående så kjøper jeg jo nye bøker selv.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 google mener at kopperud er en ungdomsskole 7158177[/snapback] Noen som har sagt noe annet..? Vidregående så kjøper jeg jo nye bøker selv.. 7158519[/snapback] Var ikke det jeg mente Sånn at jeg vet hvilken skole jeg ikke skal søke på neste år... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nå er vel strengt tatt slike kart på vei ut, billige er de heller ikke. Jeg er ikt lærling på vgs, og på denne skolen har de begynt å planlegge å kjøpe Smartboard du har en prosjektor som er koblet til en pc, og du kan tegne på bildet, og lagre det på pc-en osv... da har du alltid det nyeste dette er noe alle skoler burde satse på. Også det å bruke datamaskiner i undervisningen, men da burde man også få bøkene på digitalform, og oppdateres jevnlig. 7158089[/snapback] Vi har dem på jobben, men jeg tror ingen har lært å bruke dem enda (de har hengt der siden jeg begynte for et år siden) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nå ble jeg flau , jeg trode det var VGS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå