Khaya Ivorensis Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 omg O_o Wtf hadde hu røyka før showet? Så ut som meg en gang etter at jeg hadde prøvd å røyke reint koffein (ja, KOFFEin), i pulverform med noen tvilsomme venner. Fikk helt noia. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke er a spessielt pen sånn i virkeligheten heller. Har sett bedre Og på slutten gjorde folk seg litt til, og virka ikke som om de egentlig mente det når de freaka ut xD Og hvorfor i alle dager rulla hu seg i trappa? Og ikke minst den andre gangen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Så ut som meg en gang etter at jeg hadde prøvd å røyke reint koffein (ja, KOFFEin), i pulverform med noen tvilsomme venner. Fikk helt noia. 7142441[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt. Røyke rent koffein? Hvor får man tak i det? Enste jeg kan tenke meg er pulverkaffe, og det må jo være et helvette å røyke. Dessuten tviler jeg på at koffeinen kan beholde sine egenskaper når man tenner på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå